Sinds gisteren heb ik een hele rare foutmelding ('Invalid access to memory location.') als ik pagina's wil openen op Blackboard Academic Suite van de Hanzehogeschool Groningen. Het scherm blijft gewoon helemaal leeg,behalve die tekst.
Het gekke is dat het alleen vanaf mijn verbinding thuis niet werkt. Als ik via de buren ga (stiekem op hun draadloze verbinding
) werkt het wel. We hebben beide Telfort, ik heb het getest op Windows XP in ff/ie/chrome/opera op twee pc's binnen mijn netwerk, zowel bedraad als draadloos. Conclusie: het heeft iets te maken met mijn router (Zyxel P-2602H-D1A). In mijn logboek kan ik echter geen bijzondere dingen vinden hierover. Heb de router ook al een keer herstart.
Heeft iemand enig idee hoe ik kan uitvinden wat het probleem is? Ik tast echt volledig in het duister.
Het gekke is dat het alleen vanaf mijn verbinding thuis niet werkt. Als ik via de buren ga (stiekem op hun draadloze verbinding
Heeft iemand enig idee hoe ik kan uitvinden wat het probleem is? Ik tast echt volledig in het duister.