'Invalid access to memory location' op Blackboard

Pagina: 1
Acties:

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-03 00:27
Sinds gisteren heb ik een hele rare foutmelding ('Invalid access to memory location.') als ik pagina's wil openen op Blackboard Academic Suite van de Hanzehogeschool Groningen. Het scherm blijft gewoon helemaal leeg,behalve die tekst.

Het gekke is dat het alleen vanaf mijn verbinding thuis niet werkt. Als ik via de buren ga (stiekem op hun draadloze verbinding >:) ) werkt het wel. We hebben beide Telfort, ik heb het getest op Windows XP in ff/ie/chrome/opera op twee pc's binnen mijn netwerk, zowel bedraad als draadloos. Conclusie: het heeft iets te maken met mijn router (Zyxel P-2602H-D1A). In mijn logboek kan ik echter geen bijzondere dingen vinden hierover. Heb de router ook al een keer herstart.

Heeft iemand enig idee hoe ik kan uitvinden wat het probleem is? Ik tast echt volledig in het duister.

• StephanVierkant
Heb gebeld met de ICT-helpdesk van de Hanze. Zij geven aan dat er inderdaad een probleem is, er wordt aan gewerkt.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dus met deze specifieke informatie open je een topic op GoT zonder te bellen :')
Als je er echt veel problemen mee heb, vraag je het toch aan de buren of je tijdelijk voor school gebruik mag maken |:(

• StephanVierkant
LuckyY schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:49:
Als je er echt veel problemen mee heb, vraag je het toch aan de buren of je tijdelijk voor school gebruik mag maken |:(
Dat is natuurlijk symptoombestrijding. Het probleem is dat ik via mijn eigen verbinding geen pagina's kan openen. Anderen (ook studiegenoten) hadden dit probleem niet. Het had er alle schijn van dat het specifiek voor mijn verbinding was.