Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht weten jullie antwoord(ed)

Ik wil graag een andere spaarrekening openen. Ik dacht eerst aan NIBC direct(gewoon lekker Nederlands, en vind de CEO een goede man, van wat ik over hem lees en hoor op BNR)

Hoe dan ook, ik vind TAN lijsten en een zeer lange username niet echt van deze tijd. Ik twijfel dus ook een beetje over Moneyou. Die kan je nl ook 100% online aanvragen, dus geen gedoe met post opsturen etc.

de vragen

1. Hoe kan je geld afschrijven van je moneyou rekening. Ook via TAN of?
2. Hoe is de inlogprocedure van Moneyou. Wat ik zie ook gewoon user/pass
3. Belangrijke. Moneyou is onderdeel van ABN.
Ik heb betaalrekeningen bij de ABN, geldt die 100.000 euro(en straks wellicht weer minder) per banknaam, of zien ze ABN en Moneyou als een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 01:20:
3. Belangrijke. Moneyou is onderdeel van ABN.
Ik heb betaalrekeningen bij de ABN, geldt die 100.000 euro(en straks wellicht weer minder) per banknaam, of zien ze ABN en Moneyou als een?
Je spaarrekening bij MoneYou wordt aangehouden bij ABN AMRO Hypotheken Groep.
(...)
Zowel ABN AMRO Bank N.V. als ABN AMRO Hypotheken groep B.V. beschikken over zelfstandige bankvergunningen en vallen daardoor ieder afzonderlijk van elkaar onder het deposito garantiestelsel van De Nederlandsche Bank ( www.dnb.nl).
Bron

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry :-( Had toch even beter moeten zoeken.

Blijft staan hoe je geld weer terugboekt naar je betaalrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gewoon inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzenden van een order per wachtwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:50:
Verzenden van een order per wachtwoord :)
Dankjewel. Een ander wachtwoord dan waar je mee inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:13:
[...]

Dankjewel. Een ander wachtwoord dan waar je mee inlogt?
Nee, één username/pw, en je kunt vanzelfsprekend alleen terugboeken naar je gekoppelde rekening, extra beveiliging daarop is redelijk zinloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Is er iemand die weet onder welk 'deel' van ABN Amro Moneyou valt? Ze zeggen eigendom te zijn van ABN Amro Hypotheken, dat onderdeel is van ABN Amro Bank NV?

Maar is het dan nu eigendom van de Nederlandse Staat? Of valt dit onder het deel wat formeel eigendom is van Santander of RBS en nog afgesplitst moet worden?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Leftblank schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:15:
[...]

Nee, één username/pw, en je kunt vanzelfsprekend alleen terugboeken naar je gekoppelde rekening, extra beveiliging daarop is redelijk zinloos dus.
Niet helemaal, want kun je niet gewoon de gekoppelde rekening veranderen? Dan heb je alleen een username en wachtwoord nodig en het is kassa.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:27
Gizz schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:59:
[...]

Niet helemaal, want kun je niet gewoon de gekoppelde rekening veranderen? Dan heb je alleen een username en wachtwoord nodig en het is kassa.
Bron: MoneYou

Hoe wijzig ik het bank- of gironummer van mijn tegenrekening?

Rechtstreekse wijziging van de bij een spaarrekening horende tegenrekening is vanuit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk. Heb je hier nog verdere vragen over, neem dan contact op met MoneYou Klantenservice: 0800 666 3993 (gratis).

-------------------------------------------------------------

Het is wel degelijk veilig dus, en valt onder het depositogarantiestelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ook bij MoneYou is de rente verlaagd:
Met ingang van 16 februari 2009 verlaagt MoneYou de spaarrente. Door voortdurende dalingen van de rente op de geld- en kapitaalmarkten is MoneYou nu ook genoodzaakt de spaarrente voor de variabele spaarrekening te verlagen.

Het rentepercentage van de MoneYou Spaarrekening wordt met ingang van 16 februari 2009 verlaagd naar 4,8% (effectieve rente op jaarbasis).

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-Remco
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:18
never mind, wil geen oud topic opnieuw opstarten

[ Voor 92% gewijzigd door Jan-Remco op 12-04-2019 19:27 ]

Pagina: 1