Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista HP x64 Live-TV Geen Signaal

Pagina: 1
Acties:

• broadbeanprop
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09-2020
Mensen,

Ik heb ondertussen het hele internet afgespit en veel gevonden maar niet wat ik zocht.
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb Windows Vista Home Premium 64-bit (SP1) met de AVerMedia M135-A PCI Analog TV kaart.
Daarmee heb ik heel lang gewoon normaal tv gekeken maar sinds ik een nieuw moederbord heb en windows ook opnieuw heb geïnstalleerd (had eerst de Asus Crosshair en nu de Asus M3A78-T) gaf hij eerst alleen geluid en een blauw beeld met "Signaalverlies" en toen ben ik wat bezig geweest met nieuwste drivers installeren en nu geeft hij zelfs geen geluid meer.
Het rare is vooral dat de utility die bij de tv kaart hoort WEL beeld en geluid geeft.

Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?

Alvast hartelijk bedankt!

Jeffrey

• broadbeanprop
/kick, heeft niemand een idee? :S

• broadbeanprop
Mijn probleem is al opgelost, ik heb eerst alle drivers verwijderd, toen de tv kaart in een ander pci slot gestopt en daarna de drivers weer geïnstalleerd, na het opnieuw instellen van media center deed hij het meteen!
Nu heb ik nog 1 vraag:
Hoe kan dit? mijn pci slot is niet stuk want ik heb hem getest met een ide raid controller en die doet het prima.