Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat past er in de Thermaltake Lanbox

Pagina: 1
Acties:

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 14:42
Ik ben bezig met een configureren van een nieuwe high end gamebak, nu wilde ik eerst eigenlijk weer een lompe machine maken maar mijn oog viel op de Thermaltake Lanbox, (Niet de Lite versie!).

Nu is dit allemaal wat beperkter maar dat is niet zo'n issue voor mij, en voor een beetje pas en meetwerk, eventueel stukje uitzagen ben ik ook niet vies :) .

Nu kan ik alleen weinig vinden over de maximale afmetingen van wat er in past, als basis gebruik ik het DFI LANPARTY JR X58-T3H6 moederbord, met daarom een Core i7 :).

De 2 problemen zijn,
-Videokaart, Ik wil eigenlijk het liefst een kaart van het caliber GTX285, of HD4870X2. (10.5" lang). Nu lees ik op sommige sites dat je dan de HDD cage moet opofferen. (dan houd je slechs 1 3.5" over, wat niet genoeg is voor mij). Terwijl andere zeggen dat alleen het 7" slot voor het optionele LCD scherm in de weg zit. (wat niet zo'n ramp is aangezien ik dat toch niet wil :+ ). En weer andere zeggen dat je de het 3,5" slot voor de floppy/cardreader moet opofferen, wat ook niet zo'n ramp is.
Overigens kan ik niks vinden over mensen die dit hebben, wel met een 8800GTX, maar die is naar mijn weten ook iets van 10" lang.

-CPU cooler. Een Scythe mugen kan ik natuurlijk vergeten maar de Scythe Shuriken zou misschien wel passen. Iemand ervaring hiermee?

Het liefst zou ik het willen horen van iemand die de case heeft:). Of als iemand een goeie link heeft ook :P .

alvast bedankt.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 14:42
Het moederbord heeft trouwens 2x 16x lanes, eventueel zou de videokaart ook in het onderste slot kunnen. Misschien dat er dan minder in de weg zit?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.