Hoi, ik ga binnenkort even mijn computer openbreken om er een paar onderdelen in te zetten en er een uit te halen (ik ga er een uitgeholde CD-brander/speler inzetten waar ik een klepje in heb gezet dat dicht gaat met een heel zwak magneetje, na een halve centimeter trekt de magneet al niet meer, en hij staat echt heel ver van mijn processor, tis immers voor aan in de 5,25 inch drive bay).
Nu dacht ik, nu ik hem toch openbreek, en een simpele casemod erin zet, waarom niet meteen nog één.
Ik ga toch een keer naar een LANparty, dus waarom moet iedereen de saaie binnenkant van mijn pc bekijken door het zijraampje dat erin zit?
Ik wil dus graag iets leuks erin wat echt niets kost, gewoon gemaakt van iets dat je zo kan vinden.
Beste idee van mij is alleen maar een legopoppetje vastlijmen.
Iemand nog een leuker idee?
Ik zit er lekker over te piekeren, maar echt geen enkel idee.
Nu dacht ik, nu ik hem toch openbreek, en een simpele casemod erin zet, waarom niet meteen nog één.
Ik ga toch een keer naar een LANparty, dus waarom moet iedereen de saaie binnenkant van mijn pc bekijken door het zijraampje dat erin zit?
Ik wil dus graag iets leuks erin wat echt niets kost, gewoon gemaakt van iets dat je zo kan vinden.
Beste idee van mij is alleen maar een legopoppetje vastlijmen.
Iemand nog een leuker idee?
Ik zit er lekker over te piekeren, maar echt geen enkel idee.