[feat] V&A vraagadvertentie n.o.t.k.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Hoi devs :w

Bij het plaatsen van een vraag-advertentie vandaag viel het me op dat ik een bedrag in moest vullen. Dit was in mijn geval niet handig, omdat het over een aantal onderdelen ging die zowel per srtuk als als combinatie aangeboden kan worden. Dit zorgt ervoot dat er veel 1,- prijzen te vinden zijn. Is het geen optie om, net als bij een aanbod-adv., te kunnen kiezen voor n.o.t.k. / gratis / enz.?

O, en dat van dat erebaantje was maar een grapje hoor... echt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij is dit er juist met reden uitgesloopt om zo kansloze boden er uit te kunnen halen.

/me Wiethoofd gaat even zoeken

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vage omschrijvingen zoals NOTK en TEAB zijn helaas niet toegestaan in V&A. Zie ook de FAQ:
Waarom kan ik geen optie T.E.A.B. kiezen?!

In de eerste versie van V&A was een zogenaamde "T.E.A.B." optie aanwezig, een product kon dan "Tegen Elk Aannemelijk Bod" worden aangeboden of gevraagd. Bij het vaststellen van de features voor V&A2 heeft een grote groep bezoekers aangegeven de T.E.A.B. vervelend te vinden, aangezien elke vorm van houvast voor een faire prijs ontbreekt.

Besloten is daarom om de T.E.A.B. optie in V&A te laten vervallen, de optie om bezoekers te laten bieden op een item is hiervoor in de plaats gekomen.

Je kunt in de tekst wel aangeven dat je het product weg wil doen "T.E.A.B", maar het is wel de bedoeling dat je een reële richtprijs aangeeft, zodat een potentiële koper in ieder geval een idee heeft van wat de prijs zou moeten zijn.
Met wat zoekwerk is het heel goed mogelijk om een initiele richtprijs op te zoeken voor je advertentie. Kijk gewoon op diverse andere verkoopsites, neem dat bedrag en ga daar wat onder zitten. Maar advertenties met als bedrag 1 euro of vergelijkbaar bieden dus geen enkele houvast en worden daarom niet toegestaan.
Gratis kan trouwens wel, gewoon aanvinken.

Voorlopig zie ik een notk dus niet verschijnen als optie, maar we kunnen hier altijd weer eens opnieuw naar kijken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
OK, ik wist niet dat het er met reden uitgesloopt was...

Natuurlijk kan je een richtprijs voor je aan te schaffen product vinden, dat is mijn punt ook niet. Ik doel juist op het plaatsen van advertenties die om zowel enkele producten als combinaties vragen. Daar is het geven van een richtprijs niet mogelijk (althans, bijna niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Microkid schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:12:
Voorlopig zie ik een notk dus niet verschijnen als optie, maar we kunnen hier altijd weer eens opnieuw naar kijken.
Lieve Devvers => Pricewatch