Toon posts:

Dualview Videokaart Drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers!

Ik gebruik momenteel de Nvidia Omega Drivers v2.169.21 voor mijn videokaart omdat ik Dualview erg makkelijk vind voor het gebruik van mijn pc op de tv.

Videokaart: 8600 GT

Afbeeldingslocatie: http://www.hostjefoto.nl/images/3455cn5w2gld4xloeegm_thumb.jpg

Omdat ik ook regelmatig game zijn deze omega drivers niet meer helemaal up 2 date waardoor ik niet het max uit mijn videokaart haal. Zijn er ook drivers zijn die meer up 2 date zijn en waarbij ik dezelfde of een soortgelijke functie heb als de Dualview van de omega drivers?

:)

Edit:
De videokaart drivers die via de nvidia website zijn te download hebben deze functie niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 20:32 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Elke nieuwe nVidia driver heeft DualView instellingen. Dit is zelfs een standaard Windows feature ;)

Als je de TV-overlay wou gaan gebruiken, dan zit je 1. vast aan een 7-serie kaart, en 2. vast aan een driver versie ouder dan de 169.xx serie.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
elke nVidia driver? de drivers die ik tot nu toe heb gebruikt hebben allemaal dualview opties en anders kan het ook gewoon in windows lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben helemaal gelijk, ik heb zojuist de nieuwste nvidia drivers geïnstalleerd en inderdaad zit hier gewoon de dualview optie op.

Vreemd genoeg heb ik het de vorige keer met meerdere drivers van nvidia geprobeerd maar kon ik de optie toen nergens vinden.

Tnx, topic kan dicht ;)

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 18:41

ABD

[b][message=31461554,noline]
Vreemd genoeg heb ik het de vorige keer met meerdere drivers van nvidia geprobeerd maar kon ik de optie toen nergens vinden.
Ik heb dit eerder gehoord. Iemand kreeg zijn Samsungs 204B's niet in dualview modus, totdat die Omega drivers werden geinstalleerd. Ik geloof dat de tweede monitor niet eens aan ging. Vond het maar een raar verhaal.