Heeft iemand enig idee of deze headset ook te gebruiken is voor de ps3? In eerste instantie als koptelefoon en eventueel als mic erbij maar koptelefoon is het belangrijkste voor mij.
Ja dat had ik dus gezien maar daaruit kwam toch niet naar voren dat ie voor ps3 ook was? Op creative.com staat nl bij systeemeisen Windows XP/Vista dus vandaar dat k twijfelde
Volgens mij waren ze allemaal voor de PS3.
De PS3 ondersteund namelijk ook gewoon de meeste USB randapparatuur.
Lees alsjeblieft Het algemeen beleid nog eens door, daarin staat uitgelegd dat het de bedoeling is dat je zelf iets doet voor je een topic opent.
Of die headset met de PS3 werkt is geen bijzonder lastige technische vraag. De site van Creative zal aangeven wat voor een aansluiting de koptelefoon heeft, als dat een analoge is (en je Playstation heeft die ook) zou het altijd moeten werken. Bij een USB-aansluiting weet je het inderdaad niet, maar dan zal het ongetwijfeld bij de productinformatie staan, of levert een zoekopdracht als 'fatal1ty headset ps3' op Google vast wel iets op
Buiten dat: HSA is er voor discussie over hardware, voor problemen en vragen hebben we nog altijd Spielerij - Problemen & Vragen.
Of die headset met de PS3 werkt is geen bijzonder lastige technische vraag. De site van Creative zal aangeven wat voor een aansluiting de koptelefoon heeft, als dat een analoge is (en je Playstation heeft die ook) zou het altijd moeten werken. Bij een USB-aansluiting weet je het inderdaad niet, maar dan zal het ongetwijfeld bij de productinformatie staan, of levert een zoekopdracht als 'fatal1ty headset ps3' op Google vast wel iets op
Buiten dat: HSA is er voor discussie over hardware, voor problemen en vragen hebben we nog altijd Spielerij - Problemen & Vragen.
Dit topic is gesloten.