Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google]Zoeken op eerste en laatste letter van een woord

Pagina: 1
Acties:

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik wil via Google een bedrijf zoeken, waarvan ik me alleen de eerste en laatste letter kan herinneren.
Ik heb al gekeken in de help van Google of ik kan zoeken op een woord, waarvan alleen de eerste en laatste letter bekend is... helaas, volgens mij kan het niet, maar weet het niet zeker.

Weet iemand of je via Google op woorden kan zoeken waarvan je alleen de eerste en laatste letter weet?

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:36

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

* gebruiken? voor tweakers dus t*******s? Maar je zult flink je best moeten doen met eventuele andere beschrijvend woorden, aangezien je enorm veel resultaten zult gaan krijgen.

[ Voor 89% gewijzigd door SandaX op 05-02-2009 18:43 ]

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
SandaX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:42:
* gebruiken? voor tweakers dus t*******s? Maar je zult flink je best moeten doen met eventuele andere beschrijvend woorden, aangezien je enorm veel resultaten zult gaan krijgen.
Heb ik geprobeerd, maar werkt idd verre van goed. Google houd er geen rekening mee dat je ECHT maar 1 woord wil. Dus bij twea*s geeft hij al snel terug: Tweak 0.4.0’s Het is wel in de richting, maar niet 1 woord.

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:08
Je kan woorden opgeven die je NIET zoekt, bij advanced, en tevens werkt de punt als random cijfer/letter... Dus je krijgt bij tweakers t.....s