Toon posts:

muziek harde schijf panasonic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Heb sinds kort panasonic theaterset gekocht, hierop zit ook USB aansluiting. Ik had de stille hoop mijn externe harde schijf hierop aan te kunnen sluiten echter:
op tv krijg ik mijn muziekmappen te zien, echter hieronder liggen nog aantal mappen voordat ik daadwerkelijk bij muzieknummers ben. deze map met onderliggende mappen is dus niet te openen, waarschijnlijk iets verkeerds ingesteld op harde schijf?
er is een map waar direct nummers in staan, deze gaat wel en de nummers kan ik dan wel afspelen.
Natuurlijk lukt het wel als ik het via mijn laptop doe en dan de muziek afspeel via boxen van de installatie.
Weet iemand of ik dit op kan lossen? of herkent iemand dit probleem?
Natuurlijk kan ik alle muziek op een hoop gooien echter wil ik dan een nummer zoeken ben ik half uur bezig.

alvast bedankt voor jullie reactie

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:19
Welke theaterset heb je gekocht? Waarschijnlijk ondersteunt de set gewoon niet zo veel mappen. Het zou ook iets met spaties of het bestandssysteem te maken kunnen hebben. Heb je al gegoogled?

• Mr.Qips
TS @ DM:
bedankt voor je reactie.
Het betreft het systeem SC-PT-560 van Panasonic.
Ik lees wel in de beschrijving dat maximum 256 mappen, 4000 bestanden, 12 tekens voor bestands-/mapnaam?

google nog niet, weet dan niet waar ik naar moet zoeken.
mocht je nog iets bedenken dan hoor ik het graag.

Ik:
Het is de bedoeling dat je in het topic reageert. Er wordt inderdaad in de gebruiksaanwijzing op bladzijde 30 gezegd dat er wat vervelende beperkingen aan de usb-aansluiting zitten: maximum 256 mappen, 4000 bestanden, 12 tekens voor bestands-/mapnaam. Waarschijnlijk overschrijd je een of meerdere van deze beperkingen, waardoor hij de content weigert af te spelen. Hoe veel mappen heb je in die muziekmap staan? Ook het maximaal aantal tekens (12) zal vaak overschreden zijn. Ik vrees toch dat je dat zal moeten aanpassen.

• Mr.Qips
TS @ DM:
ik heb stuk of 9 mappen, echter onder elke map hangen weer heel veel artiesten, hieronder hangt van die artiest weer een aantal mappen( cd's) en dan pas de nummers.
totaal staan er dus meer dan 256 mappen op!
als ik een hoofdmap opent staat er: root/muziek/nederlandstalig als voorbeeld.
dus zal nederlandstalig moeten inkorten of heeft het weinig zin omdat het totaal van 256 overschreden wordt?
4000 bestanden? is dit het totaal van de hele harde schijf? zo ja, kom ik daar dik over heen. volgens mij staan er wel 50/60.000 nummers in???
Ben bang dat het dan niet zal lukken en dat het via laptop zal moeten gaan!
bedankt

Ik:
Je kan gewoon proberen wat er gebeurt als je een paar mappen qua naam inkort. Ik weet ook niet hoe die restricties precies gelden. Je zou een mailtje naar Panasonic kunnen sturen. Maarja, als het zoveel muziek is, is het inderdaad niet de moeite waard.