Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Problemen met installeren SP 2

Pagina: 1
Acties:

• Negio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11-2023
Hoi iedereen,

Ik probeer de hele tijd Service Pack 2 te installeren, maar krijg telkens deze foutmelding tijdens het installeren:

Bestand c:\windows\system32\drivers\ndis.sys is geopend of wordt door een andere toepassing gebruikt. Sluit alle andere toepassingen en klik op Opnieuw.

Ik snap er echt helemaal niks van. :/ Uiteraard helpt het afsluiten van andere programma's ook niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! :)

Groetjes

Verwijderd

Even CTRL ALT DEL drukken, dan op taakbeheer en bij processen sorteren op naam en controleren of de file/bestand in kwestie wellicht DAARTUSSEN staat, misschien kun je 'm dan even tijdelijk afsluiten.

Verwijderd

Zou je niet gelijk SP3 doen?

• Negio
Het bestand staat niet tussen taakbeheer. En om SP3 te installeren moet je toch eerst SP2 hebben?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Negio schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:48:
Het bestand staat niet tussen taakbeheer. En om SP3 te installeren moet je toch eerst SP2 hebben?
Nee SP1 is voldoende om SP3 te installeren.

Systeem Specs

Verwijderd

Of hij geeft x64 natuurlijk ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:39:
Even CTRL ALT DEL drukken, dan op taakbeheer en bij processen sorteren op naam en controleren of de file/bestand in kwestie wellicht DAARTUSSEN staat, misschien kun je 'm dan even tijdelijk afsluiten.
Gaat niet werken bij een Network Driver Interface Specification driver file ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Negio
Ik heb nu SP3 geinstalleerd, nergens problemen mee gehad. Snap nog steeds niet waarom SP2 niet wou maargoed, het probleem is opgelost! :) Dank allen...
Pagina: 1