Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PocketPC als gamecontroller/beeldextensie

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 10:56

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hoi, ik heb ondertussen al aardig wat lopen googlen, maar helaas, ik krijg alleen links naar spellen voor óp de PPC, zolang google nog niet goed genoeg menselijke taal begrijpt zal dat ook wel oonoverkomelijk zijn, dus vraag ik het hier.

Is er een programma, waarmee ik de PocketPC (ik heb hier een 2003 PDA liggen, Windows mobile dus)
Nu wil ik graag, als dat kan, heel graag dit gebruiken om bijvoorbeeld bij Half-Life te kunnen kijken hoeveel ammo en health ik heb, of een achteruitkijkspiegel bij racespellen.
Beetje zoiets als dat schermpje van de G15, daarop kan dat dacht ik ook, alleen de PPC is nog wat mooier.

Bestaat er dus zo'n programma?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij bedoel je iets in de richting als Windows SideShow. Hier moet de software volgens mij wel geschikt voor worden gemaakt, maar een koppeling maken met je PPC zou naar mijn idee wel mogelijk moeten zijn.

Nadeel van PPC is wel dat ze gebruik maken van USB1.1, dus de snelheid van de verbinding is denk ik niet goed genoeg om beeld over te sturen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 10:56

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Het is iets sideshow achtigs inderdaad, alleen kan sideshow niet wat ik wil (verder wel een erg goed programma hoor).
Ik wil het nu een stap verder.