Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD menu maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben een absolute leek op het gebied van videobewerking enz.

Nu heb ik een 4 tal mappen op mijn pc staan, met verschillende foto's van verschillende steden.
In 1 map staan aantal filmpjes die ik heb gemaakt.

Nu wil ik die mappen voor een kennis van mij op dvd zetten en daar een menuutje bij maken, zodat hij 4 keuzes heeft, 3 verschillende steden en in 1 keuze voor de filmpjes.

Hoe kan ik dat nu het beste aanpakken?
Wil het graag zo makkelijk mogelijk, maar heb het met pinnacle 10 geprobeerd, maar dat vind ik niet echt makkelijk.

Iemand die mij nog kan helpen met een makkelijk pakket of ideeen voor mij heeft?

Alvast bedankt,

groeten Roy

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.

Nu heb ik nog een vraag, ik heb een word document en wil die ook op een dvd branden, dat is een dagboek, en die moet eigenlijk door het scherm heen rollen, kan dat, is daar iets voor?

alvast bedankt,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:04:
[...]
Nu heb ik nog een vraag, ik heb een word document en wil die ook op een dvd branden, dat is een dagboek, en die moet eigenlijk door het scherm heen rollen, kan dat, is daar iets voor?
Dat gaat er erorm slecht uitzien (sowieso de grootte van de letters op bijvoorbeeld een wat oudere TV). En nee, je kan niet 1-2-3 Word.doc "omzetten" naar een slideshow. Ik zou daar een alternatief voor vinden (oftwel een programma waar je je tekst van Word in plakt om een slideshow van te maken).

/edit
Misschien als je Googlet op "dvd credit roll howto" komen er wel wat sites naar voren die je ongeveer laten zien welke software wordt gebruikt om tekst te laten scrollen.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 09-02-2009 21:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof