[Compaq] Onboard en videokaart samen, 3 schermen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik heb hier een Compaq KC766AA.

Deze heeft hierin een Gforce 8600 GT videokaart. Via DVI en S-Video geeft deze een scherm op mijn televisie en op mijn monitor.

Nu heb ik nog een monitor hier liggen, en deze zou ik graag willen aansluiten via de onboard videokaart die ook op deze computer zit.

Ik heb al in het BIOS gekeken, en daar is alleen te kiezen welke het moederbord als primary videokaart moet gebruiken. Switchen hiertussen werkt overigens prima. Alleen in beide gevallen wordt er onder Systeem - apparaatbeheer geen 2 videokaart getoond.

Iemand een oplossing, of moet ik hiervoor echt een aparte PCI-videokaart aanschaffen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

de onboard videokaart die ook op deze computer zit
Een onboard kaart *op* de computer... 8)7

* dion_b probeert zich er een voorstelling van te maken en faalt :z

Ervan uitgaande dat je niet een kaart gekipt hebt uit je moederbord en die bovenop je PC gelegd hebt (in welk geval het geen wonder is dat je geen beeld krjigt ermee) zou het geen kwaad kunnen om dit te lezen:
VB FAQ - Terminologie Videoplanken

Een onboard chip zit per definitie niet op een kaart, een chip op een losse kaart is per definitie niet "onboard" en sowieso is de kans dat je tegenwoordig in een desktop PC een onboard chip gaat tegenkomen verwaarloosbaar, bijna alles is sowieso integrated tegenwoordig. Eh, en in al die gevallen zitten functionerende onderdelen in een PC, niet erop...

Maar los daarvan, we verwachten op GoT dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en als je er niet uitkomt dien je volledige specs te geven en duidelijk aan te geven waar je zelf op zoek gegaan bent, met welke zoektermen, wat je vond, wat je probeerde, wat er gebeurde en hoe je daarna verder zocht.

Hier meld je alleen wat je probeerde en wat er gebeurde. Aangezien je verder geen specs geeft (OS of hardware) kunnen we zelfs met de beste wil in de wereld niet helpen. Daarom en voor alle duidelijkheid niet omwille van je taalverwarring gaat dit topic op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.