Toon posts:

Aanschap Nieuw PC

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een ruime tijd opzoek naar een nieuwe pc. Aan de hand van de best-buys hier ben ik beginnen samenstellen. Ik zou deze pc vooral gebruiken voor videobewerking. Maar ook voor te gamen. Niet extreem, maar toch wel dat ik een paar jaar nieuwe games op aceptable snelheden kan spelen.

Ik ben beginnen zoeken, en ben gestart van de best-buy game-systeem hier op GOT. Ik ben uiteindelijk gekomen tot dit systeem.

CPU: Intel Core2 Duo E8400
Cooler: Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM- Koeler
Mobo: ASUS P5Q-E - Moederbord - ATX - iP45 - L
GPU: Club 3D Radeon HD 4870 X2 - Grafische ad
RAM: Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB
PSU: CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
HDD: WD Caviar Blue WD6400AAKS
DVD: Samsung WriteMaster SH-S223F
Case: Gigabyte iSolo 210 GZ-AA1CB-SNB - Towerm
Scherm: Samsung SyncMaster T220

( edit ) Prijs: €1.254,96

Ik ben beginnen kijken en ben ook deze CPU tegengekomen.
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600

Ik begin te twijfelen tussen deze CPU's. Beide krijgen ze overal een beetje hetzelfde commentaar. De E8400 zit hier in de BBG. Maar ik twijfel, omdat de Q6600 een quad core is. Welkeen zouden jullie kiezen? En waarom? Ik geraak er niet echt aan uit.

Daarnaast heb ik ook het ram geheugen. Deze staat ook in de BBG van januari. Ik vraag mij enkel af of dit een goed setje is? Gezien de kostprijs...

PS: Ik zou deze pc zelf samenstellen. Ik heb enkel geen ervaring met een cooler te plaatsen op een cpu? Is dit gemakkelijk zelf te doen?

edit: foutje in titel? Kan dit aangepast worden?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 18:53 . Reden: Prijs vergeten ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] High-end gamesysteem januari 2009

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.