Specs:
MSI P45 Platinum
3x500gb Seagate 7200.11 RAID 0 (onboard ICH 10 controller) met firmware SD1A (af fabriek met die firmware)
Corsair TWIN2X4096-PC8500 C5
Intel Q9400 @ stock
OS Vista home premium SP1
heb die bak net 2 weken draaiende ofzo, geen gekke dingen er op draaien behalve mcafee 8.5i
ik dacht ik ga wat vmware images maken, sysprepje doen en dan RAR maken er van.
heb 2 images, server 2003 en xp. De XP image is 9.8 gb de server 2003 image is 4.8 gb
het inpakken van de vmdk files van de XP image duurt meer dan 40 mins!!
de 5gb image duurt meer dan 20 mins.
ik dacht ik probeer 7zip, maar daar heb ik ongeveer zelfde tijden

het super gekke is, is dat de volledige CPU load bij winrar maar rond de 66% zit met peaks naar 76%.
hd activity is ook ontzettend laag

iemand raadde me aan om HD tune te draaien, maar ik wordt niet echt wijs van de results

Zijn die tijden gewoon normaal en moet ik niet zeuren? of is er iets mis met mn bak?
zo ja waar moet ik in kijken....
MSI P45 Platinum
3x500gb Seagate 7200.11 RAID 0 (onboard ICH 10 controller) met firmware SD1A (af fabriek met die firmware)
Corsair TWIN2X4096-PC8500 C5
Intel Q9400 @ stock
OS Vista home premium SP1
heb die bak net 2 weken draaiende ofzo, geen gekke dingen er op draaien behalve mcafee 8.5i
ik dacht ik ga wat vmware images maken, sysprepje doen en dan RAR maken er van.
heb 2 images, server 2003 en xp. De XP image is 9.8 gb de server 2003 image is 4.8 gb
het inpakken van de vmdk files van de XP image duurt meer dan 40 mins!!
de 5gb image duurt meer dan 20 mins.
ik dacht ik probeer 7zip, maar daar heb ik ongeveer zelfde tijden
het super gekke is, is dat de volledige CPU load bij winrar maar rond de 66% zit met peaks naar 76%.
hd activity is ook ontzettend laag
iemand raadde me aan om HD tune te draaien, maar ik wordt niet echt wijs van de results
Zijn die tijden gewoon normaal en moet ik niet zeuren? of is er iets mis met mn bak?
zo ja waar moet ik in kijken....
Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.