Goedemiddag beste tweakers,
Ik zit met een probleem hier.
Ik heb geruime tijd geen Battlefield 2 meer gespeeld. Laatst was ik in een dolle bui en besloot ik Battelfield weer te installeren. Dit ging allemaal voorspoedig op het laatst vraagt de setup om Gamespy Arcade te installeren dit doe ik altijd dan maar. Daarna natuurlijk geupdated naar de laatste versie (BF2_Patch_1.41) systeem opnieuw geboot en daarna lekker online knallen (dat was mijn plan tenminste).
Even snel een servertje uitgezocht ook geen probleem, na het laden van de map netjes een wapen gekozen en spelen maar. Nou komt het probleem na +/- 2 minuten word ik uit de server gezet met de volgende foutmelding.
|Punkbuster kicked player ''NL lessel'' (for 0 minutes).......
This PB server requires (A1392 C2.150)-error loading pbc|
Misschien heeft een van jullie enig idee waarom deze foutmelding verschijnt.
( ik heb gegoogled en ook de search gebruikt maar kon niets vinden en nee ik heb ook geen illegale versie)
Mijn system specs zijn als volgt:
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 1.60GHz @ 3.20GHz
2x DDR2, PC2-6400 (400 MHz), 1024 MBytes, Corsair
P5Q DELUXE
NVIDIA GeForce 8800 GT @ stock
Ik zit met een probleem hier.
Ik heb geruime tijd geen Battlefield 2 meer gespeeld. Laatst was ik in een dolle bui en besloot ik Battelfield weer te installeren. Dit ging allemaal voorspoedig op het laatst vraagt de setup om Gamespy Arcade te installeren dit doe ik altijd dan maar. Daarna natuurlijk geupdated naar de laatste versie (BF2_Patch_1.41) systeem opnieuw geboot en daarna lekker online knallen (dat was mijn plan tenminste).
Even snel een servertje uitgezocht ook geen probleem, na het laden van de map netjes een wapen gekozen en spelen maar. Nou komt het probleem na +/- 2 minuten word ik uit de server gezet met de volgende foutmelding.
|Punkbuster kicked player ''NL lessel'' (for 0 minutes).......
This PB server requires (A1392 C2.150)-error loading pbc|
Misschien heeft een van jullie enig idee waarom deze foutmelding verschijnt.
( ik heb gegoogled en ook de search gebruikt maar kon niets vinden en nee ik heb ook geen illegale versie)
Mijn system specs zijn als volgt:
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 1.60GHz @ 3.20GHz
2x DDR2, PC2-6400 (400 MHz), 1024 MBytes, Corsair
P5Q DELUXE
NVIDIA GeForce 8800 GT @ stock