Probleem punkbuster

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD91
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 20:09
Goedemiddag beste tweakers,

Ik zit met een probleem hier.

Ik heb geruime tijd geen Battlefield 2 meer gespeeld. Laatst was ik in een dolle bui en besloot ik Battelfield weer te installeren. Dit ging allemaal voorspoedig op het laatst vraagt de setup om Gamespy Arcade te installeren dit doe ik altijd dan maar. Daarna natuurlijk geupdated naar de laatste versie (BF2_Patch_1.41) systeem opnieuw geboot en daarna lekker online knallen (dat was mijn plan tenminste).

Even snel een servertje uitgezocht ook geen probleem, na het laden van de map netjes een wapen gekozen en spelen maar. Nou komt het probleem na +/- 2 minuten word ik uit de server gezet met de volgende foutmelding.

|Punkbuster kicked player ''NL lessel'' (for 0 minutes).......
This PB server requires (A1392 C2.150)-error loading pbc|

Misschien heeft een van jullie enig idee waarom deze foutmelding verschijnt.
( ik heb gegoogled en ook de search gebruikt maar kon niets vinden en nee ik heb ook geen illegale versie)

Mijn system specs zijn als volgt:

Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 1.60GHz @ 3.20GHz
2x DDR2, PC2-6400 (400 MHz), 1024 MBytes, Corsair
P5Q DELUXE
NVIDIA GeForce 8800 GT @ stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 23:08

PromoX

Flying solo

[google="This PB server requires (A1392 C2.150)"] levert diverse sites op die aangeven dat het updaten van punkbuster een oplossing zou zijn. Heb je dat al geprobeerd?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 17:46

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

In zo'n geval is inderdaad vaak het updaten van PunkBuster de oplossing. Bij frequent online spelen gaat dit normaal gesproken automatisch, maar omdat je aangeeft lang niet te hebben gespeeld, is dit mogelijk niet het geval.

Updaten kan door PBsetup.exe te downloaden en vervolgens Battlefield 2 toe te voegen en te updaten:
http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD91
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 20:09
Dankjewel voor de resultaten hierboven, het was een combinatie van beiden. Ik had punkbuster al geïnstalleerd en punkbuster ook geupdated. Maar het probleem was dus, je moet nog een keer op het update-knopje drukken als je BF2 toegevoegd hebt aan de lijst van games.

@Promox inderdaad ja, ik was de aanhalingstekens vergeten in de zoekopdracht zonder de aanhalingstekens kwamen veel Franse sites tevoorschijn. En me Frans is al niet zo denderend :)

Topic closed