Toon posts:

Project IGI Level 2 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk Project IGI, maar ik ben nu in level 2. Hier moet ik de SAMS voorzien van proximity mines.

Na alle explosieven te hebben gepakt, en iedere soldaat te hebben afgemaakt, wil ik de proximity mines op de SAMS zetten.

Ik ga achter de SAM wagen staan, en er brandt een groen "icoontje" onder in mijn scherm. Aan de achterkant zet ik de proximity mine erop en doe hetzelfde bij de andere 2 SAMS.

Alleen wordt nu in mijn Objectives scherm het plaatsen van de mijnen niet aangevinkt, als "done" :?

Ik heb de eerste keer ff gecheckt, en jahoor, ik kom te dichtbij en BOEM! Dus ze zijn geactiveerd.

Het 3de objective is te gaan naar het rendevous point. Daar aangekomen gebeurt er niets, waarschijnlijk omdat objective 2 niet is afgerond. In de objectives wordt ook aangegeven dat ik de mijnen moet laten afgaan, hoe doe ik dit, ik heb geen "remote" ofzo gevonden.

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, zit er 1) of een flinke bug in dit spel, of 2) doe ik hier iets gruwelijk fout.

Ik heb de versie netjes gekocht, dus daar kan het niet aan liggen.

edit:

veel typos :)

Verwijderd

Je moet niet de proximity mines erop zetten maar de mijnen die je in een van de opslag plaatsen heb gevonden (achter sam staan en op "use" drukken) dan naar extraction point en klaar :)
Razzie

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 21:45 schreef Razzie het volgende:
Je moet niet de proximity mines erop zetten maar de mijnen die je in een van de opslag plaatsen heb gevonden (achter sam staan en op "use" drukken) dan naar extraction point en klaar :)
Razzie
:? Je gaat me nu toch niet zeggen dat ik andere mijnen moet gebruiken :?:?:?

Ik heb uit het gebouw (zoals ook wordt aangetoond in het filmpje) de proximity mines gepakt. Ik heb teven elk gebouw nagelopen, maar hier lagen geen andere mijnen in. Bovendien krijg ik ook 3 proximity mines, voor naar mijn idee 3 SAMS..

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
hey schatje, in de gebouw waar die mijnen liggen waar jij het over hebt liggen ook C4!! die moet je pakken, als je dan weer achter die sam wagen staat, zie je weer zo'n icoontje, dan gewoon die key indrukken om dat te gebruiken en zet hij automatisch C4 erop! dus je kan gewoon een gun in je handen houden, het is dus niet je fire button die je moet indrukken om die C4 erop te zetten, daarna worden ze aan het einde van het level geexplodeert!

Verwijderd

Topicstarter
I'll be back :) ff testen, als het werkt en je zou een vrouw wezen had ik je gezoend :D

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 21:47 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

:? Je gaat me nu toch niet zeggen dat ik andere mijnen moet gebruiken :?:?:?

Ik heb uit het gebouw (zoals ook wordt aangetoond in het filmpje) de proximity mines gepakt. Ik heb teven elk gebouw nagelopen, maar hier lagen geen andere mijnen in. Bovendien krijg ik ook 3 proximity mines, voor naar mijn idee 3 SAMS..
in een van de eerste gebouwen had ik inderdaad 3 mijnen gehaald toen ze bevestigd op op de sams (met de activate/use knop waren witte blokjes als ik me niet vergis) en toen ik bij het extraction point was ontploften ze...

edit : inderdaad et was c4
(helemaal vergeten)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op zondag 25 februari 2001 21:52 schreef Gordijnstok het volgende:
I'll be back :) ff testen, als het werkt en je zou een vrouw wezen had ik je gezoend :D
ow, ik had in dat level ook lopen kutten met die proxi dingen, vond het raar dat ze niet ontplofde!, maar na wat kutten kwam ik er wel achter... :)
Pagina: 1