Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers:)

Ik mag binnekort een nieuwe abbo afsluiten. Maar omdat mijn ipod ongeveer kapot is, wil ik graag deze nieuwe mobiel als mp3 speler/radio handig te kunnen gebruiken. Maar nu zie ik dat er wel bij elke telefoon een mp3/radio zit ingebouwd maar ik zou graag toch de beste willen weten.
Mijn "wensen" voor deze telefoon zijn:

Betaalbaar(20 euro abbo?2 jaar mogelijk)
Geen Iphone
Goede oortjes/3.5 mm jack-in?
Radio
Mp3
Beetje makkelijk je nummer opzoeken
Beetje mooi:p

ik heb al gegoogled:
http://www.hetbesteproduc..._de_mobiele_telefoon.html

maar ik wil toch graag jullie persoonlijke meningen erover weten.

MVG
Tjeerd~Jopiede

P.S Zit te twijfelen tussen

N85 en N95

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 18:52 ]

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-11 11:29
Ik zelf ben op het moment aan het wachten op de Sony Ericsson W705, die gaat rond de €260-270 euro kosten. Dus denk ik dat die met abonnement ongeveer €20,- wordt p/m (T-Mobile MyFaves 20 1 jaar) met eventueel €20-40 eenmalig voor het toestel.

Mij lijkt de W705 een leuke, mooie telefoon.
- Walkman
- Camera (3.2 mp)
- Wifi

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Qua mp3 telefoons en goede meegeleverde oortjes kan ik de Walkman serie van Sony Ericsson aanraden.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
loopezz schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:10:
Ik zelf ben op het moment aan het wachten op de Sony Ericsson W705, die gaat rond de €260-270 euro kosten. Dus denk ik dat die met abonnement ongeveer €20,- wordt p/m (T-Mobile MyFaves 20 1 jaar) met eventueel €20-40 eenmalig voor het toestel.

Mij lijkt de W705 een leuke, mooie telefoon.
- Walkman
- Camera (3.2 mp)
- Wifi
Weet je mischien al ongeveer wanneer deze op de markt gaat komen?
Want ik wil eigenlijk rond maart mijn phone gaan uitzoeken. (voor me vjaardag) mjah, ik denk dat ik ook nog maar ens langs ga bij phonecompanY(minst uit op verkopen en goede adviezen in leiden iig) maar ik zou dus zoweizo voor eeen SE gaan? en niet voor een nokia ofzow?(want in vliegtuig filmpje checken is ookwel lache)

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-11 11:29
Ik hoop natuurlijk dat de W705 zo snel mogelijk komt... maar een exacte datum is er niet. Ik weet alleen dat 17 januari op de SE site stond dat ie binnen 3 maanden beschikbaar is, nu staat er binnenkort.

In hoever je deze levertijd kunt vertrouwen weet ik ook niet:
http://www.evendi.de/prei...n-W705-Luxury-Silver.html

[ Voor 3% gewijzigd door loopezz op 04-02-2009 20:24 ]

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11 18:24
En wat dacht je van de Nokia 5220 ExpressMusic?
Ziet er erg mooi uit met 3.5mm aansluiting en hij kost maar een 130-140 euro...

[ Voor 15% gewijzigd door Pap3rclip op 08-02-2009 11:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zeker ook een goede optie, hoewel ik toch liever voor de SE ga, omdat er en ook wel relaxed soms een filmpje op gekeken kan worden en omdat zij toch al wel meer ervaring hebben met "muziek"telefoons+ ik vind de SE design mooier. Maarjah het is eff wachten op de release van de W705 want ben er eigenlijk al een beetje verliefd op

Thx

+
Meer phones zijn altijd welcome, misschien zijn er nog veel vettere!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 14:25
Ik heb zelf een Nokia N85 8GB, bevalt mij super goed.
Prima films op te kijken, MP3-speler klinkt prima. De "headset" die wordt meegeleverd heeft een 3,5mm stereojack aansluiting, daar kun je elke gewenste koptelefoon op aansluiten. Dus een degelijk in-ear setje op aangesloten, en perfect geluid...

Accuduur is wel een nadeel trouwens. Beetje muziek luisteren onderweg naar het werk, of een filmpje kijken in de 50 minuten dat ik in de bus zit, en met 2 dagen is de telefoon echt leeg.

Systemspecs

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Nog een vote voor Sony Ericsson
Zelfs het instapmodel w302 is een heel aardige muziektelefoon. Met een 4GB geheugenkaartje erbij en eventueel je eigen oordopjes (standaard 3.5 mm stereo plug) heb je voor weinig geld een prima speler die mp3, AAC (ook HE) en WMA ondersteunt en een RDS FM radio aan boord heeft.
Het enige nadeel vind ik de navigatie. Het is mij nog niet gelukt om nummers gewoon af te spelen in de volgorde zoals ze op het album staan. Hij sorteert ze automatisch op alfabet.
Ik heb hem aangeschaft via Postbank rentepunten voor €40 met prepaid Telfort. Het geheugenkaartje kostte minder dan €10.

edit:
N85 en N95
Dat noem ik geen budget telefoons meer.

[ Voor 28% gewijzigd door Henk007 op 08-02-2009 15:26 ]

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Daar ben ik sinds kort ook naar opzoek.
Afgelopen week is mijn samsung E700 voor de laaste keer werkend gevallen (bestaat nu uit twee delen)

Na het verkennen van de mogenlijkheden en mijn wensen/eisen had ik bedacht dat ik er mee moet kunnen bellen, kiekjes maken, mp3 & radio hebben 3.5 jack en aan de pc te verbinden zijn, BAR model. Verder alarm en agenda functie voor wekker en afspraken reminder. lange accuduur ivm mp3 audioboeken/podcasts voor het inslaap vallen of 1,5 uur fietsen per dag.

Op het moment heb ik prepaid (20€per 3 maand?) maar zou eventeel bij de zelfde provider (T-Mobile)het allerd goedkoopste abbo 1jaar kunnen gebruiken.

En wat zijn er véél mogenlijkheden in veel prijsklassen en nog meer extra mogenlijkheden zoals wifi.

Die W302 beetje jammer van de geheugen chips

[ Voor 3% gewijzigd door kless op 08-02-2009 22:22 ]

http://www.adf-hq.nl

Pagina: 1