Nogal ja. Na héél lang staren begin ik eindelijk een béétje te begrijpen wat je wil... maar dan nog is het antwoord:
escapen.
JavaScript:
1
| menu[1]+='<div class="popitem"><a href="javascript:location=\'proef3.html\';window.open(\'vraag1.html\',\'naam\',\'height=500,width=500,scrollbars=no\')">tekst</a></div>' |
Of:
JavaScript:
1
| menu[1]+="<div class='popitem'><a href='javascript:location=\"proef3.html\";window.open(\"vraag1.html\",\"naam\",\"height=500,width=500,scrollbars=no\")'>tekst</a></div>" |
Echt geen rocket science ofzo hoor. Neem nou gewoon eens even de moeite je te verdiepen in wat escapen nou precies is, waar het voor dient en hoe je het gebruikt en probeer vervolgens dan eens goed te beseffen wat je nou eigenlijk aan 't doen bent. Dan ben je er zo uit.
Simpel:
Binnen dubbele quotes (aanhalingstekens) hoef je enkele quotes (apostrofes) niet te escapen, maar wél diezelfde dubbele quotes (aanhalingstekens).
Binnen enkele quotes (apostrofes) hoef je dubbele quotes (aanhalingstekens) niet te escapen, maar wél diezelfde enkele quotes (apostrofes)
Zie het zo: bij een ( hoort een ), bij een { hoort een }, bij een ' hoort een ' en bij een " hoort een ". Alles daartussen is 1 geheel en dient (voor de quotes, dus niet de haken en accolades) ge-escaped te worden.
[
Voor 50% gewijzigd door
RobIII op 04-02-2009 19:38
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij