[2003] Add Workstation to Domain policy werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
Ik heb een security group aangemaakt op genaamd Add Workstation to Domain in Active Directory, en daarin een standaard user toegevoegd. Daarna heb ik de Default Domain Policy aangepast,
Computer Configuration\Windows Settings\Security Settings\Local Policies\User Rights Assignment\Add workstations to domain en daar de aangemaakte Security Group toegevoegd.

Want authenticated user group mag normaal 10 werkstations aanmelden, maar deze is verwijderd en mogen specifiek een paar gebruikers dit doen, en het is een volledig 2003 domein niet meer met 2000 ondersteuning (want dat kan problemen geven met aanmaken van deze policy).

Maar op welk niveau gaat het verkeerd, iemand suggesties?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gaat er dan wat verkeerd? Dat haal ik niet uit je vraag, en wát gaat er dan verkeerd?

(Kortom: je stelt je vraag niet s.m.a.r.t. ;) )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:14
EDIT: Opgelost ipv GPO een Delegate op een OU uitgevoerd.

[ Voor 89% gewijzigd door Hari-Bo op 05-02-2009 08:53 ]

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Deny gaat boven allow rechten.
Is de member van de groep nog lid van een andere groep die deze rechten niet heeft?