Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[word 2003] Tekst samenvoegen met tekstvakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met het samenvoegen van een word-document, met een excel-sheet. Ik moet namelijk 1 regel 90 graden gedraaid weergeven. Ik heb dit opgelost door een tekstvak te maken, daarin de betreffende samenvoegvelden te zetten en die regel 90 graden te draaien, door de tekstrichting aan te passen. Vervolgens heb ik deze aanpassing doorgegeven naar de overige cellen (het gaat om een A3 vel met daarop 8 adres-flyers, 2 kolommen en 4 rijen)

Op zich gaat dit prima, op 1 belangrijk detail na. De samenvoegvelden in de tekstvakken krijgen steeds de waarden van het eerste record, terwijl de samenvoegvelden op de rest van de flyer (buiten het tekstvak) netjes steeds de waarden van het volgende record krijgen.

Ik heb geprobeerd om bij cel 2 t/m 7 het samenvoegveld <<volgende record>> ervoor te zetten, maar dan krijg ik errors en werkt het helemaal niet meer.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het op weten te lossen door alle cellen te splitsen. Ik het linker en rechter gedeelte kun je dan afzonderlijk aangeven hoe de tekstrichting moet zijn. En deze keer komen alle gegevens wel op de juiste plek :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de update, leerzaam voor de volgende met dezelfde vraag :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)