• marijnz0r
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05-2025
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een digitale HD videocamera.
Ik heb al een tijdje gezocht maar ik kan niet echt iets vinden wat naar wens is.
Ik heb een Toshiba Camileo H10 gekocht, maar net zo snel weer terug gebracht naar de winkel omdat het beeld en geluid absoluut niet naar verwachting waren.
Wensen:
- HD opname
- beeldstabilisator
- goede kwaliteit geluid
- onder de 200 euro

Ik heb al daarop gezocht en ik kwam uit op een Toshiba Camileo Pro HD, maar dat is een model waarbij je een zogenaamde pistoolgreep hebt en liever heb ik een normaal model.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen :D

Groet, Marijn Bleeker

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 08:50

psy

HD = Harde Schijf? Hoop ik?
Voor 200 euro gaat het volgens mij zowiezo niet lukken, dat is echt erg weinig geld

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-02 22:50

Impry

Rallymedia.nl

Anders moet je misschien kijken naar 2e hands, want anders trek je het echt niet voor onder de € 200,-.
Gewoon beetje e.e.a. in de gaten houden, soms moet je net geluk hebben.
http://forum.fok.nl/topic/1251028
Daar is vanochtend een camera verkocht voor € 110,- incl. verzenden, ding wordt nieuw nog voor meer dan €1000,- verkocht :')

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Verwijderd

Dat topic gaat over een apparaat zonder lader en zonder bon. Dat riekt een klein beetje naar heling, maar ach het verhaal kan ook kloppen.....

Wat bedoel je idd met HD? Ik denk gezien de eerdere toshiba dat je hiermee High definition bedoelt. Ik kan je uit de droom helpen dat je daarmee bij de B en C merken blijft. Beperk je keuze dus tot Toshiba (Chinees OEM product dat SD materiaal upscaled naar HD materiaal en is vergeten de witbalans te locken) en Sanyo (beetje speelgoedmodellen, maar de beeldkwaliteit schijnt behoorlijk te zijn!). Of dat nog onder de 200 euro gaat lukken weet ik niet, maar het vergroot je kans iig.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Aan de specs te zien van de Toshiba gaat het om High Definition.
De nieuwe, gebruiksvriendelijke en aantrekkelijk geprijsde camcorder, biedt met zijn 10 megapixel CDD-sensor films en foto’s in HDTV-kwaliteit

Money for nothin' and your chicks for free