Een paar weken geleden heb ik een nieuwe telefoon besteld bij Smartphonestunts.nl. Zij hadden een prima aanbieding met een Vodafone-verlenging (35 euro p/m voor 28 euro p/m) met een gratis Samsung Omnia Millionair Pack, simlockvrij. De aanbieding was dusdanig veel beter dan bij Vodafone (niet gratis bij hetzelfde abonnement + simlock) en andere concurrentie (Algebeld, Bestelmaar, etc.) dat de keus op Smartphonestunts viel. In het verleden heb ik hier (maar dan bij GSMStunts) ook wel eens wat besteld en dat ging toen prima én erg snel.
Maar goed, je raad het al, nu gaat het niet zo soepeltjes. Ik zit nu al enkele weken te wachten op een toestel. Wat is nu het geval? Volgens Smartphonestunts kunnen ze geen verlengingen doorvoeren bij Vodafone momenteel.
Eerder kreeg ik te horen dat de verlenging goed was en het toestel binnen 5 dagen (wanneer het weer op voorraad zou zijn, terwijl de site overigens altijd aangeeft dat ze op voorraad zijn; dat terzijde!) zou worden opgestuurd.
Nu is mijn vraag, hebben meer mensen dit probleem (gehad)?
Maar goed, je raad het al, nu gaat het niet zo soepeltjes. Ik zit nu al enkele weken te wachten op een toestel. Wat is nu het geval? Volgens Smartphonestunts kunnen ze geen verlengingen doorvoeren bij Vodafone momenteel.
Eerder kreeg ik te horen dat de verlenging goed was en het toestel binnen 5 dagen (wanneer het weer op voorraad zou zijn, terwijl de site overigens altijd aangeeft dat ze op voorraad zijn; dat terzijde!) zou worden opgestuurd.
Nu is mijn vraag, hebben meer mensen dit probleem (gehad)?
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh