Hey allemaal,
Ik heb een beetje een apart probleem. Als ik in FormHandler een simpele form maak, kan ik gewoon 'header("Location ... ")' gebruiken om na het invullen in de DB terug te gaan naar een eerdere pagina.
Als ik nu echter in dezelfde form een SelectField zet kan dit niet meer! De code die ik gebruik voor het SelectField ziet er als volgt uit:
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb een beetje een apart probleem. Als ik in FormHandler een simpele form maak, kan ik gewoon 'header("Location ... ")' gebruiken om na het invullen in de DB terug te gaan naar een eerdere pagina.
Als ik nu echter in dezelfde form een SelectField zet kan dit niet meer! De code die ik gebruik voor het SelectField ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| public function SetRankBox($sTable, $sTitleField, $iID=-1) { $aResults = $this->oEngine->oDatabase->FetchAll(array('id', $sTitleField), $sTable, 'WHERE id!="'. $iID .'" ORDER BY rank ASC'); $iCount = 0; $aOptions = array('0'=>'Aan het begin'); while ($iCount < count($aResults)) { $iCount++; $aOptions[''. $iCount * 2 .''] = 'Na '. $aResults[($iCount - 1)][$sTitleField]; } $this->oEngine->oFormHandler->SelectField('Volgorde', 'rank', $aOptions); } |
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
-- All science is either physics or stamp collecting