Toon posts:

Help nodig van professionals!

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ga voor mijn studie een laptop aanschaffen (Het is geen grafische studie, gewoon normale)
Maar nu wil ik ook heel erg graag Warhammer Online erop kunnen spelen.

Nu ben ik een leek op het gebied van hardware en vroeg ik mij af of iemand mij kan helpen met een laptop waarmee ik dat spel goed kan spelen.

Budget: €1000

Bij voorbaat dank!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat heb je zelf zoal gevonden?

CSL FAQ

[ Voor 54% gewijzigd door DeeJee op 04-02-2009 11:28 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:29

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kijk naar de systeemeisen en vergelijk die met de specs van een laptop die je op het oog hebt?

Je bent nu wel heel mager met info: wil je bijvoorbeeld een 17" bakbeest of mag hij maximaal 14" zijn? Zet dat soort dingen eerst voor jezelf op een rijtje en kies dan ook zelf een laptop ;)

Overigens zoek je hulp en niet help. Help is Engels (Need some help bijvoorbeeld)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja sorry, beetje karige informatie inderdaad.

Nou kijk het mag voor mij wel een 17" zijn, liever niet groter.

Verder zag ik een een laptop in de best buy guid December 2008 Allround laptops.
Die MSI laptop leek mij wel heel mooi, maar die is dan ook weer 250 boven budget.

Het Toshiba alternatief is dan wel weer op budget maar ik vraag mij af of ik daarmee ook Warhammer Online vloeiend kan spelen als de actie begint toe te nemen.

link naar BBG Allround Laptops 2008:
[NBBG] Allround Notebook - december 2008

Mvg!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:43:
Ow ja sorry, beetje karige informatie inderdaad.

Nou kijk het mag voor mij wel een 17" zijn, liever niet groter.

Verder zag ik een een laptop in de best buy guid December 2008 Allround laptops.
Die MSI laptop leek mij wel heel mooi, maar die is dan ook weer 250 boven budget.

Het Toshiba alternatief is dan wel weer op budget maar ik vraag mij af of ik daarmee ook Warhammer Online vloeiend kan spelen als de actie begint toe te nemen.

link naar BBG Allround Laptops 2008:
[NBBG] Allround Notebook - december 2008

Mvg!
Op de Toshiba gaat Warhammer Online draaien, hoe goed kan ik je niet zeggen omdat ik geen ervaring heb met het spel zelf. De videokaart is geen beest maar weet zich meestal goed neer te zetten.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, stel het zeer op prijs!

Voor langdurigheid van de laptop ik ben bereid om de extra 250 boven mijn budget neer te leggen voor die MSI
Is het verschil dan ook echt merkbaar in vergelijking tot die Toshiba A300-1IA? En is het die 250 extra ook waard?

Mvg!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

de 3850m van de MSI loopt wel rondjes om de 3650 van de toshiba.. (en is imo het geld in dat opzicht wel waard)

of je het nodig hebt moet je ff zelf uitvissen, want ook ik ken het spel niet..

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.