[Visual Studio 2008 SP1] 64-bit + SQL Server Express 2008.

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Het Development Tools & Environments subforum bestaat niet meer. Dus ik post hier

In het verleden waren er issues met VS.NET 2K8 SP1 op een 64-bit machine: hij detecteerde niet dat je SQL Server Express 2008 had, en dus kon je geen MDF's toevoegen.

Ziehier het connect topique: https://connect.microsoft...ck.aspx?FeedbackID=361718

Na een tijdje releasede Microsoft een bugfix, te vinden op deze website:
FIX: Error message when you connect to a 64-bit instance of SQL Server Express 2008 by using Visual Studio 2008 Service Pack 1 (SP1): "Connections to SQL Server files (*.mdf) require SQL Server Express 2005 to function properly"

Nu is mijn vraag: hoe download ik in godsnaam deze hotfix zonder 99$ te moeten dokken? Hij is NERGENS anders te vinden. :'(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Snake schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 01:22:
Nu is mijn vraag: hoe download ik in godsnaam deze hotfix zonder 99$ te moeten dokken? Hij is NERGENS anders te vinden. :'(
Je bewoordt het misschien wat anders, maar feitelijk vraag je om warez. Als MS (al dan niet terecht, dat laat ik in het midden) $99 dollar voor die hotfix wil hebben dan zul je moeten dokken of wachten tot 'ie opduikt in een servicepack ofzo. Maar we gaan je hier niet aan downloadlocaties helpen om onder dat bedrag uit te komen. Sorry.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.