Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[RAR] Gesplitte rar files recoveren

Pagina: 1
Acties:

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Heb laatst per ongeluk een folder gedelete waar gesplitte rar files in zaten. Had in totaal 6 parts. Dus ik freakte 'em ff, maar had ze gelukkig kunnen recoveren met piriform recuva. Alleen hebben ze hele vreemde namen zoals: "$RBCH0ZW" Ze zaten in de recycle bin folder ofzoiets. In in de recycle bin zelf maar in D:\$RECYCLE.BIN\

Als ik nu de rar files wil unrarren, kan die telkens een bepaalde rar part niet vinden.

Is er een manier op de files te fixen?

Merci :)

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11 16:19

LordofWhatever

Uuhhh....?

renamen naar de originele naam zou moeten helpen, als de files nog heel zijn.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• Ortixx
gaat een beetje moeilijk als je niet weet welke part het is he... ik moet et wel part1.rar en part2.rar etc als naam geven. Anders gaat winrar zeuren

Verwijderd

Als het 6 parts zijn kun je het gewoon handmatig proberen. Kopie maken en dan steeds een setje renamen.

Verwijderd

Of kijken naar de timestamp? Wellicht is rar 1 ook de oudste, met wat mazzel.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je hebt zeker geen par bestanden erbij?

• Ortixx
ok ik heb dus de files nu gerenamed en gewoon random part1.rar etc als naam gegeven. ben zo dat lijstje afgegaan en bij part 5 begon die gewoon aan het begin met extracten. Dus dat was goed, maar oppeens vraagt hij op file 7... maar dat was er nooit. Wat ook vreemd is dat ik echt HEEEEL zeker wist dat er in totaal 5 rar files waren, nu heb ik er 6 en daar bovenop vraagt winrar om een 7de... heel vreemd. In mijn recovery tool is er geen 7de file, maar er zijn wel 6 files. Dat vind ik dus vreemd omdat ik er echt maar 5 had.

• Ortixx
nee heb geen par bestanden en wat bedoel je precies met timestamp? Gewoon hoelaat het gemaakt is? Zoja... dan heb ik er niet zovaal aan want er zijn maar 2 verschillende tijden.

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
misschien dat ie gewoon doortelt vanaf 5, omdat je daar begonnen was. Rename 5 naar 1 en kijk dan eens verder. Waarschijnlijk is 6 dan 2, omdat ie pas begint te zeuren bij 7.
Pagina: 1