Ik heb sinds 2005 een Direct-ADSL internetabonnement bij KPN, zonder vaste telefoonaansluiting.
Hier heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord van, zeg: gebruiker1 met wachtwoord1.
Hiermee zou ik in moeten kunnen loggen op de Direct ADSL servicepagina om mijn facturen te bekijken en gegevens te bekijken en wijzigen etc.
Dit heb ik 1 of 2x gebruikt in 2005 en toen werkte het. Daarna nooit meer de behoefte gehad om erin te kijken (het internet werkt, mijn gegevens zijn hetzelfde, ik betaal gewoon mijn factuur elke maand).
Nu wil ik mijn type abonnement wijzigen dus heb ik de gegevens gebruiker1 en wachtwoord1 opgezocht. ik weet zeker dat deze kloppen want ik heb het oorspronkelijke mailtje bewaard zoals ik dat met alle websites doe waar ik geregistreerd ben.
Dus ik ga naar: https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/ (Direct ADSL servicepagina's)
Ik log in met gebruiker1 en wachtwoord1.
Dan krijg ik de melding:
Hiermee lukt het wél om in te loggen bij "mijn KPN" op kpnvandaag.nl.
Nu klik ik op "Internet" om mijn internetabonnement aan te kunnen passen en staat er het volgende:
Ik word dus van service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar ...... etc.
Maar ik kan dus niet mijn bestaande internetabonnement wijzigen.
Meer mensen met deze ervaring? Of is er soms nog een manier om op de juiste pagina te komen, die ik niet gezien heb?
Hier heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord van, zeg: gebruiker1 met wachtwoord1.
Hiermee zou ik in moeten kunnen loggen op de Direct ADSL servicepagina om mijn facturen te bekijken en gegevens te bekijken en wijzigen etc.
Dit heb ik 1 of 2x gebruikt in 2005 en toen werkte het. Daarna nooit meer de behoefte gehad om erin te kijken (het internet werkt, mijn gegevens zijn hetzelfde, ik betaal gewoon mijn factuur elke maand).
Nu wil ik mijn type abonnement wijzigen dus heb ik de gegevens gebruiker1 en wachtwoord1 opgezocht. ik weet zeker dat deze kloppen want ik heb het oorspronkelijke mailtje bewaard zoals ik dat met alle websites doe waar ik geregistreerd ben.
Dus ik ga naar: https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/ (Direct ADSL servicepagina's)
Dan krijg ik de melding:
We gaan verder, deze keer op www.kpnvandaag.nl .Voor informatie over de producten en diensten van KPN verwijzen wij u naar http://www.kpnvandaag.nl/. U kunt inloggen via "Mijn KPN".
Helaas. Dan gaan we verder naar: Wachtwoord vergeten?Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Probeer het nogmaals.
ik vul in: gebruiker1Vul hier uw gebruikersnaam in waarmee u inlogt in Mijn KPN of in uw persoonlijke omgeving voor het beheren van uw internetinstellingen.
emailadresdathoortbijgebruiker1@(zeghetmaar).comVul het e-mailadres in waarmee u bij KPN bekend bent (dat is het e-mailadres dat in uw Mijn KPN-account staat). Klik op doorgaan en u ontvangt een e-mail met daarin aanwijzingen waarmee u weer toegang krijgt tot Mijn KPN.
Ik vervolg mijn weg terug naar www.kpnvandaag.nl en registreer een nieuwe account, zeg gebruiker2 met wachtwoord2.Bij het door u opgegeven e-mailadres is geen gebruikersnaam gevonden met een persoonlijke vraag. Misschien heeft u bij uw aanmelding geen persoonlijke vraag en antwoord opgegeven? Wij vragen u uit veiligheidsoverwegingen een nieuw account aan te maken. Met een nieuwe gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord.
Hiermee lukt het wél om in te loggen bij "mijn KPN" op kpnvandaag.nl.
Nu klik ik op "Internet" om mijn internetabonnement aan te kunnen passen en staat er het volgende:
En dan kom ik weer terecht op https://service1.breedbandportal.kpn.com/csc/ waar het verhaal is begonnen.Servicepagina’s Direct ADSL en Internet van KPN
Wilt u uw verbruik of factuur online bekijken, uw adresgegevens of abonnement wijzigen? Op de servicepagina’s bekijkt en wijzigt u gemakkelijk uw gegevens.
Ik word dus van service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar service1.breedbandportal.kpn.com naar kpnvandaag.nl naar ...... etc.
Maar ik kan dus niet mijn bestaande internetabonnement wijzigen.
Meer mensen met deze ervaring? Of is er soms nog een manier om op de juiste pagina te komen, die ik niet gezien heb?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.