Ik heb sinds kort een Sapphire Radeon HD4870 1gb en ben nu bezig te kijken hoever ik em kan pushen. Ik ben aan het testen met ATITool, SISoft Sandra en Far Cry 2 benchmark tool.
Met GPU-Z hou ik de temperatuur in de gaten (naast CCC).
Nu snap ik niet precies hoe ATITool werkt... Ik laat hem (of haar
) scannen naar artifacts en vanaf 795.0 MHz zie ik ze wel, ong. om de zoveel minuten 1 klein geel stipje, ook na bijv 2 uur testen. Maar het programma zelf zegt "No errors for xx:xx:xx sec". Betekent dit toch dat ik te hoog ben gegaan? Vanaf 805 worden de artifacts wel best wel constant en komen ze veel in beeld, maar ook dan zegt ie "No errors".
Ik zie overigens geen artifacts in de benchmarks van Far Cry 2 en SiSoft Sandra.
Kan ik em verder clocken tot ik errors krijg of zal ik het hierbij (795) houden? De temp blijft verder vrijwel altijd stressed rond de 75-80, of ik em nou overclock of niet.
Met GPU-Z hou ik de temperatuur in de gaten (naast CCC).
Nu snap ik niet precies hoe ATITool werkt... Ik laat hem (of haar
Ik zie overigens geen artifacts in de benchmarks van Far Cry 2 en SiSoft Sandra.
Kan ik em verder clocken tot ik errors krijg of zal ik het hierbij (795) houden? De temp blijft verder vrijwel altijd stressed rond de 75-80, of ik em nou overclock of niet.