Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Harde schijf opeens aangegeven als wireless device?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem:

Heb net windows xp opnieuw geinstalleerd op de pc van mijn pa (dell dimensio 8400).
De HD is onderverdeeld in 3 partities (was eerder ook zo) met c: windows, d: programs, e: multimedia.
Bij de installatie heb ik de c schijf gewist en opnieuw aangemaakt, daarna dus volledig 'vers' windows geinstalleerd.
het probleem: in de nieuwe installatie geeft windows de partities d en e wel weer máár als zijnde wireless schijven...ze zijn wel te benaderen met rechts-klik-->explore of open maar als je dubbelklikt krijg je een schermpje dat meldt dat ze niet direct benaderbaar zijn...

Iemand enig idee hoe ik windows weer zover krijg ze gewoon als 'local discs' te zien?

(per ongeluk ook in harde waren gezet, kan een van de mods die misschien verwijderen?)

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:53

EnnaN

Toys in the attic

eeuhm.. wat is een wireless schijf?!

sig

Verwijderd

EnnaN schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:33:
eeuhm.. wat is een wireless schijf?!
Een schijf zonder draadje :D . Maar TS je moet wat duidelijker zijn.

Verwijderd

Topicstarter
een icoon dat er uit ziet als een usb stick met de groene 'boogjes' van een wireless lan verbinden er bij?

hij herkent dus een 'gewone' partitie niet als zodanig maar als iets wat niet klopt.

Verwijderd

Kijk eens of er een autorun bij de verborgen systeembestanden op die partities staat.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:46:
Kijk eens of er een autorun bij de verborgen systeembestanden op die partities staat.
_/-\o_ opgelost, thanks!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe dan gelijk maar een grondige check op Downadup/Conficker, want die gebruikt die autorun namelijk om zich te verspreiden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1