Ik gebruik Win XP SP3 met Outlook 2003 (incl. laatste updates).
Heb een internet abonnement van Online (voorheen Orange/Wanadoo) en gebruik nog steeds het ...@zeelandnet.nl e-mail adres van het abonnement van mijn ouders.
Nu wil ik in Outlook 2003 mijn e-mail van mijn ...@zeelandnet.nl e-mail adres ontvangen en verzenden.
Mijn e-mail is zoals hier beschreven ingesteld in Outlook 2003.
Het probleem is dat het ontvanegn van e-mail vlekkeloos verloopt. Ik kan echter geen één e-mail verzenden en krijg bij het testen van de accountinstellingen de volgende twee foutmeldingen:
Wanneer het wel mogelijk is ben ik benieuwd waar ik dit kan instellen en wat de juiste instellingen zijn
(P.S. hoop dat ik dit topic in het juiste forum heb geplaatst, wijfelde namelijk een beetje
)
Heb een internet abonnement van Online (voorheen Orange/Wanadoo) en gebruik nog steeds het ...@zeelandnet.nl e-mail adres van het abonnement van mijn ouders.
Nu wil ik in Outlook 2003 mijn e-mail van mijn ...@zeelandnet.nl e-mail adres ontvangen en verzenden.
Mijn e-mail is zoals hier beschreven ingesteld in Outlook 2003.
Het probleem is dat het ontvanegn van e-mail vlekkeloos verloopt. Ik kan echter geen één e-mail verzenden en krijg bij het testen van de accountinstellingen de volgende twee foutmeldingen:
- Test e-mailbericht verzenden: De opgegeven server is gevonden, maar er is geen antwoord van de server ontvangen. Controleer de poort- en SSL-gegevens. Sluit dit dialoogvenster en klik op Meer Instellingen en klik op het tabblad Geavanceerd om deze instellingen weer te geven.
- Server voor uitgaande e-mail zoeken (SMTP): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Er kan een probleem zijn met de servernaam of -poort of SSL wordt mogelijk niet door de server ondersteund. Controleer uw poort en SSL-instellingen op het tabblad Geavanceerd onder Meer instellingen.
Wanneer het wel mogelijk is ben ik benieuwd waar ik dit kan instellen en wat de juiste instellingen zijn
(P.S. hoop dat ik dit topic in het juiste forum heb geplaatst, wijfelde namelijk een beetje