Voor mijn vrijwilligersstichting beheerde ik op een windowspc de adressen in een speciaal programma en kon ze vanuit daar afdrukken op een etikettenvel.
Nu wil ik de adressen die in dat document staan, eigenlijk invoeren in Adresboek.
Twee vragen:
* Kan ik zonder al te veel moeilijk te doen die adressen makkelijk in adresboek krijgen?
* Kan ik vanuit adresboek op een etikettenvel (standaard formaat als Avery) afdrukken?
Ben hier niet in thuis...misschien dat iemand kan helpen...
Feit is dat ik de adressen in een soort van word document heb staan als een soort van back up, staan in een tabel.
Kan in adresboek kiezen voor: tekstbestand importeren.
Echter lukt dat met dit bestand niet.
Wanneer dit hele bestand, alle adressen in die tabel dus, zou kunnen worden geimporteerd in adresboek dan ben ik meteen klaar.
Maar weet niet hoe ik dit moet doen...
Nu wil ik de adressen die in dat document staan, eigenlijk invoeren in Adresboek.
Twee vragen:
* Kan ik zonder al te veel moeilijk te doen die adressen makkelijk in adresboek krijgen?
* Kan ik vanuit adresboek op een etikettenvel (standaard formaat als Avery) afdrukken?
Ben hier niet in thuis...misschien dat iemand kan helpen...
Feit is dat ik de adressen in een soort van word document heb staan als een soort van back up, staan in een tabel.
Kan in adresboek kiezen voor: tekstbestand importeren.
Echter lukt dat met dit bestand niet.
Wanneer dit hele bestand, alle adressen in die tabel dus, zou kunnen worden geimporteerd in adresboek dan ben ik meteen klaar.
Maar weet niet hoe ik dit moet doen...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 20:11 ]