Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Sinds ik mijn pc opnieuw opgestart heb krijg ik direct na het opstarten de error "Windows - geen schijf" met als boodschap "exception processing message 0xc0000013 parameters". Daarna moet ik 4x klikken voor het weg is. De opties zijn [Annuleren][Opnieuw][Doorgaan]. 10 seconden later staat het er al terug. Kortom, zeer frustrerend!
Onlangs heb ik wel een externe harde schijf van een vriend aangesloten, maar daarna veilig verwijderd en toen kreeg ik nog geen errors.
Ik gebruik Vista 32bit OEM.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je misschien een card reader? Zo ja, denk ik dat een proces die schijven polled maar een error geeft als hij geen kaart (schijf) in de readers tegen komt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Ja ik heb een ingebouwde card reader maar die heb ik al lang dus kan daar niet aan gelegen hebben. Ondertussen heb ik eens het proces nod32update.exe verwijderd via msconfig en heropgestart en de error lijkt verdwenen. Ik vond het nogal vreemd want ik heb helemaal geen nod32 maar McAfee. Maar nog eventjes afwachten als het definitief in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou dan maar een malware test draaien, als je zeker bent dat je NOD nooit geïnstalleerd hebt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
lowlow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:33:

Onlangs heb ik wel een externe harde schijf van een vriend aangesloten, maar daarna veilig verwijderd en toen kreeg ik nog geen errors.
Maar daar stond waarschijnlijk een USB worm op - de kans is groot dat je besmet bent.

Move naar B&V want dit heeft alle tekenen van een infectie :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
lowlow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:02:
Ja ik heb een ingebouwde card reader maar die heb ik al lang dus kan daar niet aan gelegen hebben.
Dus? Alsof dat niet stuk zou kunnen gaan dan :? Ik zou het zelf niet weten wat het precies is, maar zomaar zulke aannames maken schiet ook niet op natuurlijk :Y)
Pagina: 1