Ik ben een beetje aan het klooien met access om daar een muziek database in te maken, maar nu zit ik een beetje vast, want ik heb 2 problemen:
Probleem 1:
Ik heb een form gemaakt, waarin het de bedoeling is dat een artiest verwijderd kan worden, boven in het form, heb ik een menuutje zitten waarin de artiest geselecteerd moet worden, en daaronader moeten dan de gegevens van de artiest komen.
Als ik een artiest selecteer, dan komen de gegevens niet in de velden daaronder te staan.
Probleem 2:
In dat menuutje van probleem 1, zie ik wel de namen van de artiesten staan, maar ik zie ze in 3 kolommen, en ik zou dat graag als 1 geheel zien (zie afbeelding voor verduidelijking)
Dus in plaats van dat er
|Billy Ray | |Cyrus |
staat, wil ik graag dat er
Billy Ray Cyrus
staat.
(het is een directe link naar de afbeelding, dus er komen geen pop-ups)
Ik heb de database even geupload, voor het gavel dat ik nog wat ben vergeten te melden:
De database
Ik hoop dat iemand mij kan/ wil helpen.
mvg
Chris
Probleem 1:
Ik heb een form gemaakt, waarin het de bedoeling is dat een artiest verwijderd kan worden, boven in het form, heb ik een menuutje zitten waarin de artiest geselecteerd moet worden, en daaronader moeten dan de gegevens van de artiest komen.
Als ik een artiest selecteer, dan komen de gegevens niet in de velden daaronder te staan.
Probleem 2:
In dat menuutje van probleem 1, zie ik wel de namen van de artiesten staan, maar ik zie ze in 3 kolommen, en ik zou dat graag als 1 geheel zien (zie afbeelding voor verduidelijking)
Dus in plaats van dat er
|Billy Ray | |Cyrus |
staat, wil ik graag dat er
Billy Ray Cyrus
staat.
(het is een directe link naar de afbeelding, dus er komen geen pop-ups)Ik heb de database even geupload, voor het gavel dat ik nog wat ben vergeten te melden:
De database
Ik hoop dat iemand mij kan/ wil helpen.
mvg
Chris