• Bob16
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-05 17:58
Naar aanleiding van mijn eerdere probleem (met USB-poorten, zie I/O controllers) heb ik gisteren mijn pc voor reparatie weggebracht omdat ik er zelf echt niet meer achter kwam... Krijg ik het ding vandaag terug met de boodschap dat er niets aan de hand was, en hij het bij hen (de pc-zaak) gewoon deed. Ze hadden even de drivers geupdate (had ik zelf ook gedaan) en de usb drivers opnieuw geïnstalleerd. Sluit ik thuis alles weer aan, heb ik nog steeds dezelfde problemen als voorheen! Nu krijg ik echter ook heeeeeel kort een BSOD te zien. Ik mijn camera gepakt, sluitertijd op een seconde, en ja hoor, te pakken.
Het volgende kwam er uit:
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/t/0977/P2033685_2.jpg

Wat betekent dit? Is dit het geheugen dat de kop opsteekt? of iets totaal anders?

Mvg,
Bob16

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt een softwaremelding en opent gelijk zonder verder te kijken een topic in een hardwaresubforum? Dat is een beetje kort door de bocht :o

Sowieso verwachten we waar dan ook op GoT dat je zelf de moeite doet om op zoek te gaan naar antwoorden voordat je een topic opent en dat als je een topic opent je duidelijk aangeeft waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond, wat je geprobeerd hebt, wat er gebeurde en hoe je dan evt verder gezocht hebt.

Dat ontbreekt hier allemaal. Bovendien hebben we elders op GoT (jawel, in het Windows Clients subforum...) een guide voor wat te doen met BSODs:
Windows XP en 2000 BSOD guide

Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.