[GoT] Optie voor nieuws boven categorieën ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Voor GoT werd veranderd naar de nieuwe layout, stond er boven de cathegorieën altijd een balk met de laatste nieuwtjes. Met de nieuwe layout, staat die balk er niet meer, en moet je langs de zijkant kijken naar nieuws.

Dit heeft echter een aantal nadelen:

- Max. 3. nieuwsberichten bij 'Nieuws' terwijl vroeger 5.
- Titel is maar half leesbaar, en hier, onder Kubuntu 8.10, moet ik het artikel openen voor ik de volledige titel zie.
- Minder overzichtelijk

Ik vroeg me af of er eventueel een optie zou kunnen worden gemaakt, waarmee je de nieuwsberichten boven de categorieën kan aan en uit zetten, dat zou leuk zijn...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan overigens maximaal 10 items weergeven per categorie tracker :)

dat verandert niks aan de rest van je problemen btw ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

crisp

Devver

Pixelated

- Max. 3. nieuwsberichten bij 'Nieuws' terwijl vroeger 5
Dat is in te stellen als je ingelogd bent door te klikken op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/tracker/button.gif-icoontje.
Titel is maar half leesbaar, en hier, onder Kubuntu 8.10, moet ik het artikel openen voor ik de volledige titel zie.
Ik weet niet met wat voor resolutie je browsed, maar er zit ook een tooltip op de titel.
Minder overzichtelijk
Hoe precies?
Ik vroeg me af of er eventueel een optie zou kunnen worden gemaakt, waarmee je de nieuwsberichten boven de categorieën kan aan en uit zetten, dat zou leuk zijn...
De tracker kent behoorlijk wat instelmogelijkheden, kijk maar eens naar de icoontjes onder de tracker.

Intentionally left blank