Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op de site van pda-wereld dat ze dezelfde smartphone (hp ipaq 614c NL) voor €200,- goedkoper aanbieden.
Als argument vertelden ze mij dat ze:
- groot in hadden gekocht
- er geen echte (reclame) doos omheen zit (van hp)
- dat er geen handleiding en cd (die gratis te downloaden zijn) bij zit.

Bij pda-wereld wordt deze mobiel voor €229,- aangeboden.
Alles winkels die deze mobiel verkopen, vragen er minimaal €400,- voor.

Mij vraag is: "Kan dit, of maken ze je iets wijs ???
Zijn alle producten van hp afkomstig?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 17:08 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

If it sounds too good to be true, it probably is.

edit:
HP iPAQ 614C NL PDA/GSM Renew

Zie je dat woordje erachter? Ik ken dit principe wel, refurbished producten opnieuw verkopen. Krijgen we dagelijks op de zaak van die reclame faxen over, maar op het moment je gaat praten over garantie zijn ze opeens niet thuis :+

Edit @ hieronder, niet per definitie kapot. Het kan zijn dat het enkel een kapotte accu oid was of zelfs een reset/firmwareupdate, maar toch retour was gestuurd. Nieuwe accu erin en bij diverse fabrikanten (creative oa) kan je deze tegen een lage prijs een flinke beperking op garantie kopen. Ik noem het eerder een 'schoongemaakte 2dehands' :P

HP stuurt bv bij defecten bij bedrijven al een nieuwe (lees: refurbished) op,pas daarna halen ze jou defect apparaat op of stuur je deze op.

Dus ja, het kan zo goedkoop, maar het is niet nieuw, mogelijk met beperkte garantie.

[ Voor 133% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2009 17:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 09:38

trixx

-CTU- SuiZide

Vraag gewoon naar de garantie termijn. Je moet niet vergeten dat dit versies zijn die al reeds kapot zijn geweest.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Verwijderd

Topicstarter
Ze vertelden mij dat er een garantieperiode van 1 jaar op zat.
Ik weet niet of dat normaal is.
Weet iemand hier iets over???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 14:00 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat kan redelijk normaal zijn, afhankelijk hoe HP zijn refurbished dingen verkoopt.
(winkels die 2de hands spullen verkopen geven ook vaak 1 jaar garantie).

Zover ik kon vinden heeft de 'nieuwe' 614c ook 1 jaar fabrieksgarantie, dus weinig verschil daar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor jullie info! _/-\o_
Pagina: 1