Beste Tweakers,
Ik heb een klein probleempje en ik kan er zeer weinig over vinden.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Systeem:
Fujitsu Siemens
2,00GB RAM
32 Bits
Intel Celeron CPU 3.33GHz
Error:
Vastgelopen toepassing: WINWORD.EXE, versie: 11.0.5604.0, vastgelopen module: 3f314a2f, versie: WINWORD.EXE, vastgelopen op: 0x11.0.5604.0.
Deze error haal ik uit de logboeken.
Wat gebeurd er precies:
Ik heb in Outlook een mooi emailtje en de text heb ik nodig die in dat emailtje staat, deze text kopieer ik naar Word. Vervolgens loopt word vast en word hij afgesloten zonder rapport verzenden ofzo.
Nu gebeurd dit ook in Outlook af en toe. Dit komt denk ik omdat het de zelfde text opmaak heeft als word.
- Outlook opnieuw geinstalleerd
- Normal.dot verwijderd wat 1x geholpen heeft maar na een paar weken kwam het terug.
Deze foutmelding heb ik op google gezocht maar kreeg er helaas niets over.
Wat zouden jullie suggesties wezen behalve herinstallatie?
Gr, Jack
Ik heb een klein probleempje en ik kan er zeer weinig over vinden.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Systeem:
Fujitsu Siemens
2,00GB RAM
32 Bits
Intel Celeron CPU 3.33GHz
Error:
Vastgelopen toepassing: WINWORD.EXE, versie: 11.0.5604.0, vastgelopen module: 3f314a2f, versie: WINWORD.EXE, vastgelopen op: 0x11.0.5604.0.
Deze error haal ik uit de logboeken.
Wat gebeurd er precies:
Ik heb in Outlook een mooi emailtje en de text heb ik nodig die in dat emailtje staat, deze text kopieer ik naar Word. Vervolgens loopt word vast en word hij afgesloten zonder rapport verzenden ofzo.
Nu gebeurd dit ook in Outlook af en toe. Dit komt denk ik omdat het de zelfde text opmaak heeft als word.
- Outlook opnieuw geinstalleerd
- Normal.dot verwijderd wat 1x geholpen heeft maar na een paar weken kwam het terug.
Deze foutmelding heb ik op google gezocht maar kreeg er helaas niets over.
Wat zouden jullie suggesties wezen behalve herinstallatie?
Gr, Jack