[ASP] Ik heb wat hulp nodig met ASP(X)

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WutuS
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11-2024
Dag Allemaal,

Ik heb een opdracht gekregen om een bestaande website van iemand aan te passen. De website is al gemaakt door een design bureau en is al helemaal compleet, nou heb ik nul komma nul ervaring met .ASP(X). Nu heb ik google natuurlijk raad gepleegd en ik heb een aantal dingen al uitgevonden maar ik weet een hele hoop ook nog niet; Als ik de website open in IE krijg ik deze foutmelding:

Linkje naar screenshot

Ik weet niet wat ik ermee aan moet, dan heb ik 'waarschijnlijk' ook nog een database OID nodig. maar ik weet echt totaal niet welke, hoe kom ik erachter OF ik uberhaubt een database nodig heb en zo ja, welke?

Ook kan ik de bovenstaande foutmelding maar niet wegkrijgen. Ik kan naar vraag een bestandje of een aantal bestanden opsturen als iemand mij ALSJEBLIEFT wil helpen! :P

Alvast heel erg bedankt,

Wouter Schong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat het handiger is om een stukje van de broncode weer te geven waar de fout in zit :)
offtopic:
verder ben ik een leek op dit gebied, dus dat laat ik aan anderen over

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ten eerste moet je je asp.net bestanden in de www root hebben staan wil het gaan werken. Tevens is dit (het openen van dit topic) denk ik niet de manier om tot een oplossing te komen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
Heb je de website überhaupt wel gehost staan binnen IIS ?

Het lijkt erop dat je hebt gedubbelklikt op een aspx bestand ?

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kijk even naar Kan iemand even...? en scriptrequests...

Als je 0,0 ervaring hebt moet a) je die ervaring op doen (neem eens een tutorial door ofzo) of b) de klus niet aannemen, of c) het uitbesteden aan iemand die wél ervaring heeft. Hoe dan ook, we verwachten hier wel wat basiskennis en gezien die ver te zoeken is (en dat is niet erg: we hebben het allemaal ooit eens moeten leren) kunnen we met dit topic "0,0" ;)

Neem ook even een kijkje in onze Quickstart over hoe we hier wél graag topics zien.

Overigens: aan je screenshot te zien heb je niet eens de ASPX in een webserver gehangen (of dat wel gedaan maar geopend vanaf de lokale schijf en niet via http://localhost/blah).

Misschien is het ook handig even contact op te nemen met de originele makers; die kunnen je allicht meer vertellen dan wij op basis van die screenie.

[ Voor 103% gewijzigd door RobIII op 03-02-2009 16:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.