Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak sinds kort gebruik van de Adapt Keychain GPS. Ik heb er nog helemaal geen problemen mee gehad, sinds vandaag. De eerste keer was de bluetooth verbinding snel gemaakt en na een kleine 5 minuten ook de GPS verbinding, wonderbaarlijk d8 ik zelf!
Een aantal keren heb ik de gps-muis nu gebruikt en altijd zonder problemen, het GPS signaal was snel gevonden en ook de bluetooth verbinding kwam vrijwel direct tot stand na het aanzetten van bluetooth op mijn HTC Touch (Elf)
Vandaag echter zet ik mijn bluetooth aan op mn Touch en zet mn GPS muis aan. De GPS muis geeft een bevestiging (knipperend lichtje) voor het GPS signaal, dit blijft echter achterwege voor de bluetooth (deze blijft ononderbroken branden, terwijl hij hoort te knipperen bij een verbinding). Geen probleem d8 ik zelf, gewoon even opnieuw verbinding maken > Com Manager, Bluetooth instellingen, opgeslagen apparaten verwijderen en nieuw apparaat zoeken. De Adapt Keychain wordt gevonden, ik voer het wachtwoord in, klik op volgende... HUH? ik kan seriele poort niet aanvinken en daardoor geen COM poort selecteren. Daarna nog eens geprobeerd, nu kan ik wel seriele poort aanvinken en de COM poort selecteren. Echter de Bluetooth verbinding komt niet tot stand. Als ik dan bij instellingen kijk, is de seriele poort instelling weer weg. Hoe kan dit?
Gister heb ik mn telefoon echter gereset terwijl ik aan het zoeken was na bluetooth apparaten, kan t daar iets mee te maken hebben?

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
probeer de muis eens op een ander apparaat, dan weet je genoeg