[wireless] Adapter valt weg na 10 GB

Pagina: 1
Acties:

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-03 21:20

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn D-link DWA-140 na ongeveer 10 GB aan bestanden verplaatsen naar een andere pc, of als ik zelf download, dat hij dan compleet uitvalt.
Dit heeft niks met tijd te maken, want als ik alleen maar internet een week lang dat valt hij niet uit.
Gaan er grote bestanden over mijn netwerk dan wel.

Er is geen netwerk meer beschikbaar, terwijl er normaal minstens 5 zijn, het lampje knippert niet meer, en pas na het in en uit het usb slot doen werkt hij weer.

Specs:

Windows vista
Msi K9vgm-v (moederbord)

Wat ik zelf denk dat het kan zijn:

Oververhitting, maar dat verklaart nog niet waarom hij het dan direct daarna (in en uit het usb slot) weer een hele tijd kan doen.

Vista heeft een soort van rare instelling dat ik na zoveel GB een nieuwe "certificaat" etc nodig heb.

Hij word trouwens niet warmer dan 40 graden, als ik het zo voel, ik kan eventueel meten met een fan controller, maar dit is weer heel wat moeite met de kast loshalen etc...

Graag advies!

[ Voor 8% gewijzigd door painkill op 03-02-2009 15:22 ]

Mijn SNES verzameling!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-03 21:20

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Niemand?

Mijn SNES verzameling!

• ktkaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-03 17:20

ktkaas

Mobile netwerk fixer

ja , bij mij het zelfde geval . Ik had er met mijn wireless usb (linksys) ook alst van dat ie na een aantal gig het niet meer deed, maar na een firmware update was dat opgelost

Field Service Engineer Mobile