Toon posts:

Flatfee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer is er nu eens in godsnaam net flatfee voor ISDN gebruikers in NL
gewoon lekka onbeperkt inetten, DLen, gamen ,enz .

Wanneer komt dit nu eindelijk en bij wie??

van die telefoontikken word je ook niet beter :(

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
enigste is nu wish click and dial... :(

Verwijderd

En het werkt lekker ;)

Verwijderd

wish click & deal zuigt, tis bijna nix goedkoper en je moet een heleboel regelen alvorens het zou kunnen werken.

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
wish click & deal zuigt, tis bijna nix goedkoper en je moet een heleboel regelen alvorens het zou kunnen werken.
ja, het is zo moeilijk om een contract op te sturen |:(
en het is best wel een stuk goedkoper als je overdag internet

Verwijderd

jammer dat je bij wish je uren niet op kan sparen... :( verpest aardig wat uurtjes alsk een paar dagen niet thuis ben

Verwijderd

wordt dit misschien wat?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Let's hope so. Maar het staat er wel erg vaag, dus misschien is het gewoon een zonnet kloon ofzow.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 14:10 schreef eXhale het volgende:

[..]

ja, het is zo moeilijk om een contract op te sturen |:(
en het is best wel een stuk goedkoper als je overdag internet
als je isdn hed is het neit zomaar een contract opsturen behalve je nog meer geld kwijt wilt zijn, bovendien is het overdag wel eits goedkoper, maar, als je een dagje of paar daagjes niet op inet zit loopt dat ook weer snel op en daarbij, je moet ook nog is aansluit kosten betalen; voordat je die eruit hebt ben je ook al weer een heel eind verder.

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 14:28 schreef achappey het volgende:
wordt dit misschien wat?
Amsterdam, 13 Februari 2000,
Binnenkort is het mogelijk gratis toegang tot het internet te krijgen via Megaprovider.

Per 1 April 2000 is het mogelijk je aan te melden bij megaprovider.

Zie snel online ... via MEGAPROVIDER

die lopen nu al achter |:(

Verwijderd

hehehehee, was me nog niet eens opgevallen :) LOL

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
www.megaprovider.nl klink als www.flatfee-internet.nl
ook onzinnig :(

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 14:55 schreef Kertje het volgende:

[..]

als je isdn hed is het neit zomaar een contract opsturen behalve je nog meer geld kwijt wilt zijn, bovendien is het overdag wel eits goedkoper, maar, als je een dagje of paar daagjes niet op inet zit loopt dat ook weer snel op en daarbij, je moet ook nog is aansluit kosten betalen; voordat je die eruit hebt ben je ook al weer een heel eind verder.
Ik zoek me dus suf naar logische informatie over Wish Click&Dial met ISDN.
Waarom is het niet goedkoper dan? Met alléén de KPN is het idioot duur, dus het leek mij juist ideaal? Wat mis ik :?

(oh ja, een een paar dagen niet op internet is bij mij geen optie hoor :))

Verwijderd

het is alleen goedkoper als je echt al je uren verbruikt in de maand en dan echt overdag..... ik ben welles een dagje of 2 niet thuis en mis dan weeer 4 uur.. bovendien gebruik ik het vrijwel alleen 's avonds.... daarom heb ik het nu ook opgezegd

Verwijderd

En wat is dat dan met die aansluitkosten?

Ik kom zeker 3 dagen per week aan die 2 uur overdag, de andere 4 aan minder dan 2, maar dan wel weer 's avonds. Maar dat maakt het dan niet goedkoper?

En je krijgt een aparte rekening, neem ik aan? (met Supernep toen wel, iig). Want ik zou graag mijn kosten van de telefoonrekening zien verdwijnen |:(

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Klinkt lekker betrouwbaar:
http://www.megaprovider.nl
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp

Domain name:
bevelander.nl (first domain)

Organisation:
Bevelander Internet Services B.V.
Folkstoneweg 10
1118 LM LUCHTHAVEN SCHIPHOL

Administrative Contact:
M.P. Bevelander
Phone: +31 20 6607900
E-mail: postmaster@bevelander.nl

Technical Contact:
M.P. Bevelander
Phone: +31 20 6607900
E-mail: nldomains@bevelander.nl

Registrar:
Bevelander Internet Services B.V.
Folkstoneweg 10
1118 LM LUCHTHAVEN SCHIPHOL

Domain Nameservers:
ns.bevelander.nl 213.207.0.2
ns2.bevelander.nl 213.207.1.2

Domain first registered: 28-04-1998
Record last updated: 21-09-2000
Record maintained by: NL Domain Registry
(Traceroute)
N.B. Bevelander is nu niet bepaald een betouwbaar bedrijf.

edit:FF niet opgelet, verbeterd

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 13:36 schreef Andina het volgende:
En wat is dat dan met die aansluitkosten?

Ik kom zeker 3 dagen per week aan die 2 uur overdag, de andere 4 aan minder dan 2, maar dan wel weer 's avonds. Maar dat maakt het dan niet goedkoper?

En je krijgt een aparte rekening, neem ik aan? (met Supernep toen wel, iig). Want ik zou graag mijn kosten van de telefoonrekening zien verdwijnen |:(
ja aparte rekening.... aansluitkosten weet ik nix van want die hadden ze toen nog nie

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
[b]Op dinsdag 27 februari 2001 13:36
Als die 3 dagen ook Zaterdag en Zondag in houden dan is Wish alleen maar duurder. Een uurtje met Wish kost Hfl 1,35, en in het weekend kun je via de KPN voor Hfl 1.08 al internetten, met voordeelnummers.

Wish is alleen echt intressant als je overdag, van maandag tot vrijdag veel internet. Als je alleen maar s'avonds en in het weekend internet scheelt het geloof ik niet al te veel....

Ik denk dat het nog wel een paar maanden gaat duren voordat er weer wat nieuws komt. Tot die tijd hopen op ADSL....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 18:23 schreef d-Frag het volgende:
Klinkt lekker betrouwbaar:
[..]

(Traceroute)
N.B. Bevelander is nu niet bepaald een betouwbaar bedrijf.
Inderdaad, als die nou eerst eens bijv hun eigen zaakkie op orde hebben, en geen chatserver die er om de 5 minuten uitknalt, hahaha, lekkere provider is het dan
Pagina: 1