Welke organistaties zetten zich in voor digitale rechten, privacy, etc. in Nederland? Ik begin me er steeds meer zorgen over te maken en word dus steeds gemotiveerder me hiervoor in te zetten. Vraag is nu vooral: hoe?
Tot 2006 was Bits of Freedom in Nederland vrij actief op dit onderwerp. Helaas zijn die gestopt. Je zou eens bij het Europese broertje EDRI kunnen kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:15:
Welke organistaties zetten zich in voor digitale rechten, privacy, etc. in Nederland?
Wat dacht je van het CBP? http://cbpweb.nl/
rechtstreeks van wikipedia, gevonden door te googlen.
De organisatie die zich met de privacy van de Nederlandse burger bezig houden zijn het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP). Verder zijn volgende private organisaties nog actief: Bits of Freedom (privacy op het internet), Privacy Invasion en Buro Jansen & Janssen.
De organisatie die zich met de privacy van de Nederlandse burger bezig houden zijn het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP). Verder zijn volgende private organisaties nog actief: Bits of Freedom (privacy op het internet), Privacy Invasion en Buro Jansen & Janssen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic past niet in Wetenschap en Levensbeschouwing. Het zou beter in Stuffis Generalis passen, maar daartoe heeft de topicstarter nog geen toegang. Daarom sluit ik dit topic.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit topic is gesloten.