Verwijderd

Topicstarter
De Magnavox MDV 440 DVDspeler is momenteel interessant geprijsd. Het apparaat heeft een USB-aansluiting en ik vraag me af of het mogelijk is om daar DivX- en/of XviD files op af te spelen. Bij BCC vertelde ze me dat je via USB alleen maar MP3s en foto's kunt benaderen. DivX kon je volgens de verkoper alleen maar via discs afspelen. Ik had een USB-stick paraat met een XviD en vroeg of ik het uit mocht proberen op de Magnavox. Dat was kennelijk teveel gevraagd. Dus, kan iemand me kan vertellen of het wel of niet mogelijk is om via een USB-stick films af te spelen. Ik hoop van wel want een mediaplayer voor € 29.95 is geen geld :+

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

Verwijderd

Topicstarter
Heb uiteraard geGOOGLEd voordat ik dit topic plaatste maar daar wordt je niet veel wijzer van. De link die je me stuurde had ik zelf ook al bekeken maar daar vind je niet het antwoord op m'n vraag.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:50:
Heb uiteraard geGOOGLEd voordat ik dit topic plaatste maar daar wordt je niet veel wijzer van. De link die je me stuurde had ik zelf ook al bekeken maar daar vind je niet het antwoord op m'n vraag.

[...]
Heb je de review gelezen die daar staat?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37
Afgezien van het taalgebruik is het wel duidelijk
met de usb aansluiting kan je gewoon avi.(divx) bestanden van je usb stick afspelen dus weg met die dvds en cds usb stickie erin en gaan met die banaan trouwens gekocht voor 29 eurootjes bij prijstopper veel plezier voor weinig geld afz lukkybuzz2

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Had die page gezien maar toen stond de betreffende review er nog niet op. Ga het spelertje morgen meteen aanschaffen. Bedankt allen voor de reacties ;)
willem169 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:03:
Afgezien van het taalgebruik is het wel duidelijk

[...]
Pagina: 1