HTPC ook geschikt als semi gamepc

Pagina: 1
Acties:

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09-2025
Ben al een tijdje rond aan het spitten in het forum, maar tot op heden niet echt antwoord kunnen vinden op mn vraag. Ik hoop met dit topic geen admins voor de schenen te schoppen. :S

Met semi game systeem bedoel ik dat ik nu eindelijk wel eens Crysis op een fatsoenlijke manier wil gaan spelen. Dacht zelf aan een E8400 of Q6600, met 4GB intern, max 2xHDD.
Het valt me tegen om een goede behuizing te vinden zonder windows en te veel lichtjes etc.
De kast die op dit moment naar me lonkt is de NSK2480 van Antec. Een HTPC kast dus.
De spulletjes die ik wil zullen er prima inpassen (met een normaal formaat Geforce), maar die voeding, volgens mij zit daat het probleem.

Voornaamste reden om voor een htpc behuizing te kiezen zijn naast het formaat ook de geluidsproductie.
Alternatief voor de HTPC behuizing is de Antec 300, de Nexus Caterpillar, of de Coolermaster CM690.

Gebruiken jullie je HTCP ook als gamesysteem?
En dan bedoel ik niet de Popcap,Yahoo,Spelpunt games.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Sluit gewoon je tv met dvi aan je pc en je bent klaar toch. Doe ermee wat je wilt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Bedenk wel dat een GPU die meer geschikt is voor games meer geluid produceert dan een simpele. Wat dat betreft zijn een HTPC en een gamepc een beetje tegengestelde apparaten. Maar als je gewoon een redelijk zware gamepc maakt, kan je die natuurlijk prima als HTPC gebruiken; hij zal waarschijnlijk wel wat meer lawaai maken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:32
Is misschien een Shuttle barebone niet geschikt?

http://eu.shuttle.com/en/DesktopDefault.aspx/tabid-238/

Volgens mij over het algemeen iets prijziger, maar volgens mij ook erg stil en goed gekoeld.