Onkyo 518

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
Hoi,

ik heb laatst een fullHD scherm gekocht om mijn WD player optimaal te benutten. Helaas moet ik nog steeds alle audio van Blueray disks converteren van DTS naar AC3. Aangezien ik nog geen audio set had, ben ik gaan zoeken om DTS via de optische poort van de WD speler af te laten spelen.
Ik kwam uit op de HT-S5105 welke een Onkyo HT-R518 receiver heeft.

Nu is mijn vraag, kan deze DTS afspelen via een optische poort (beeld via HDMI) of moet ik dan een 606 aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Hallo Heloxide :)

Wat heb je zelf al gedaan om een oplossing te vinden? We verwachten namelijk dat je eerst het een en ander zelf probeert uit te vinden. Het antwoord op je vraag is heel makkelijk in de manual van het ding te vinden, die kun je gewoon via je linkje downloaden.

Verder is het niet de bedoeling om te dubbelposten (zoals Heloxide in "Onkyo 518" ).

Lees aub Het algemeen beleid nog eens goed door :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
Laat ik het anders stellen dan, waarom beveelt iedereen de Onkyo 606 aan als de 518 hetzelde kan? Ik zit al een tijdje te lurken in de andere posts, maar vrijwel altijd gaat de discussie van een goedkope set naar een 606 of een HK set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Hoe kom je erbij dat beiden het zelfde kunnen :?

De 518 is enkel een HDMI switch, de 606 kan ook upscalen doen naar 1080p. Bovendien doet de 606 conversie van analoge video naar HDMI, en de 518 niet.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:10
ik twijfel ook al een tijdje om die onkyo set te kopen.. Een andere optie is misschien nog de yamaha rx v463.. Die kost nu 250 bij redcoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip: Als de keuze gaat tussen de 518 (in set) en de 606 (kaal of in set) Kijk dan op http://www.eu.onkyo.com/ naar de verschillen. Kijk vervolgens in je portemonee en bepaal of je het prijsverschil wilt betalen voor een set met meer mogelijkheden, of dat je genoegen neemt met de mogelijkheden van de 518.
(518 set = 606 kaal wat prijs betreft)

Dat had je deze topic en de les van Voodooless bespaard gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
voodooless schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:36:
De 518 is enkel een HDMI switch, de 606 kan ook upscalen doen naar 1080p. Bovendien doet de 606 conversie van analoge video naar HDMI, en de 518 niet.
De 606 kan tot 1080i upscalen.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1