Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ActiveX loop bij installeren plugin

Pagina: 1
Acties:

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:20
Hallo,

Op het moment loop ik bij een bedrijf stage waar ik ook de anti virus/spyware beheer,

Op een aparte server draait het programma: Trendmicro: Worry free business security.

Ik kan via de explorer remote inloggen om dit te beheren, ik kan inloggen met een wachtwoord en wordt naar de beheer pagina doorgestuurt om deze te laden moet hij wel een plugin downloaden:AtxConsole. Uiteraard sta ik dit toe, hij komt dan echter met de volgende melding:

"Als u deze webpagina opnieuw wilt weergeven, dient de eerder opgegeven informatie opnieuw te worden verzonden"

Ik druk op opnieuw en kom weer op de inlogpagina. Wanneer ik weer inlog vraagt hij opnieuw het activeX element te installeren.

Ik heb gebrobeerd het element handmatig te installeren, deze heb ik van de server gehaald. Dit is echter niet mogelijke door de beveiligde map: Downloaded Program Files. Hier staan alle toegevoegde active X elemementen.

Kan iemand me op weg helpen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De ActiveX controls uit de wwwroot plukken en handmatig op je PC installeren en waar nodig registreren?

Beter lezen; blijkbaar ben je geen admin op je eigen machine en mag/kan je dus niet installeren in de betreffende "Downloaded ...". Al geprobeerd om de betreffende bestanden mogelijk te registreren on \%windir%\system32?

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 03-02-2009 11:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Door de hechte integratie tussen IE en Windows past dit topic beter in WOS; dus ik verplaats je topic ook even daar naartoe. Het probleem is dus dat je geen schrijfrechten hebt in de 'Downloaded Program Files' en toch ActiveX wilt draaien vanuit je browser? Welk OS en browser hebben we het hier over?

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• glaerox
We hebben het hier over

Windows XP SP3
Internet Explorer 7/8 (beiden geprobeerd)

Lokaal aanmelden als administrator biedt helaas ook geen oplossing. De map is alleen lezen, en vinkt zichzelf automatisch weer aan na uitzetten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ongeacht de rechten op de directory, lijkt het erop dat jij een probleem hebt met de rechten op de PC, op de een of andere manier. Waarom kan de rest van de wereld wel plugins downloaden en installeren en jij niet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• glaerox
Andere Active X elementen kunnen wel gewoon geinstalleerd worden.

Het lijkt net of de ingelogde sessie verloopt en juist dit certificaat niet wordt geinstalleerd. Daarom zou ik hem graag handmatig toeveoegen.
Pagina: 1