MyBook 750 GB heeft rare Root map

Pagina: 1
Acties:

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-02 11:49
Hallo,

Ik heb kort geleden een Western Digital MyBook 750GB Essential aangeschaft.
Nou heb ik netjes de software en dergelijke geinstalleerd/
Maar als ik de harde schijf verken, dan krijg ik alleen maar geinstalleerde bestanden te zien (Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1328/screenshotswdth7.th.jpg )
Nou is mijn vraag of ik mijn bestanden die ik op de externe schijf wil zetten gewoon in die map kan zetten, of moet ik dat via speciale software doen ?
De handleiding die er bij zat is nihil, en google verteld mij alleen hoe ik de HDD moet hacken.

Ik zou graag die installatie bestanden die ik nu te zien krijgen netjes in 1 map stoppen, om vervolgens mijn films en muziek e.d netjes te kunnen ordenen.
Is dit mogelijk?

MVG,
Sander

gewoon nee.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:51
Dit is gewoon e software die is meegeleverd door WD.
Software om backups te maken etc.
Hier kun je prima bestanden bijzetten en als je hier helemaal niet op zit te wachten dan zou je via disk management in Windows ook gewoon de schijf opnieuw partitioneren.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-02 11:49
Oke dus je zegt eigenlijk dat de software soort van onnodig is ?
Ik vond het zelf al vreemd om voor een plug&play apparaat software te installeren.
Maar ik kan hem dus gewoon opnieuw formateren en dan al mijn eigen bestanden erop zetten ?

gewoon nee.

• Uberhood
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Als je de software present op de HDD niet nodig hebt kun je dit gerust verwijderen. Zowel dan kun je dit even snel kopiëren naar een andere schijf voordat je formatteert. Je moet in ieder geval niet vergeten te formatteren naar NTFS formaat als je Windows gebruikt. Deze WD HDD is namelijk standaard op FAT32 geformatteerd.