Sinds gisteravond zit ik met een wereldvreemd probleem.
IE 8.0 wil nergens meer heen browsen, ook niet met het direct intikken van IP's (zelfs niet naar mijn router!)
Nu hebben Chrome en FF ook wat problemen (zoals dat ik GoT pas kan opzoeken via searchresultaten van yahoo, Google wil ie niet vinden).
Waar het op neer komt, ik heb internetfuncties, maar extreem omslachtig. Zomaar, plotseling.
Nu heb ik genoeg verstand van computers om zelf uit te kunnen vinden dat ik geen trojan/spyware oid. in mijn PC heb. Alles ook op default settings gezet. De hele standaard meuk wat je doet als je vreemde problemen krijgt. Het probleem blijft echter.
De router resetten (KPN IPB) lijkt mij niet nodig, aangezien het probleem op de PC lijkt te zitten.
Enige ideeën?
UPDATE:
Schijnt toch IE 8.0 RC1 te zijn. Al blijft het gek dat dit te merken is in Chrome & FF.
[
Voor 6% gewijzigd door
SkyStreaker op 03-02-2009 09:22
]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding